Алгоритм дій роботодавця під час сигналу «Повітряна тривога»


Алгоритм дій роботодавця під час сигналу «Повітряна тривога»
  1. Негайно слід сповістити співробітників і відвідувачів (у т. ч. у формах, доступних для осіб з порушеннями зору та слуху), повідомити місце розташування найближчого укриття.
  2. За допомогою заздалегідь визначених відповідальних осіб (наказом чи розпорядженням по підприємству) організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу до укриття визначеними маршрутами та запобігти масовій паніці.
  3. Забезпечити, щоб персонал та відвідувачі не користувалися ліфтами, спускалися сходами.

Читайте також: Як оплачувати час простою під час повітряної тривоги

  1. Зберігати спокій та не допустити паніки серед співробітників та відвідувачів.
  2. Зберігати здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію.
  3. За необхідності надати медичну та психологічну допомогу тим, хто її потребує.
  4. Перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.

Придбати: Стенд “Алгоритм дій у разі повітряної тривоги”

  1. У захисному приміщенні слід і далі дотримуватися всіх вказівок відповідального.
  2. Забезпечити контроль за перебуванням в укритті співробітників та відвідувачів до отримання повідомлення про закінчення небезпеки.

Читайте також: Щодо примусу працювати під час повітряної тривоги

Зверніть увагу! Виганяти відвідувачів, які опинилися на підприємстві підчас повітряної тривоги, не допускається! Їм необхідно надати можливість сховатися в приміщенні (укритті), де перебувають працівники підприємства.

 

  1. Згідно зі статтею 153 Кодексу законів про працю України роботодавець не вправі вимагати від працівника виконання роботи, що становить явну небезпеку для життя працівника, а також в умовах, що не відповідають законодавству про охорону праці.

Алгоритм дій роботодавця під час сигналу «Повітряна тривога» - Фото 1

Придбати: Комплект стендів “Мінна безпека” та “Дії під час повітряної тривоги”

Джерело: Управління Держпраці


Письмова консультація з охорони праці і пожежної безпеки

  • Потребуєте письмової відповіді на запитання?
  • Складно точно передати відповідь колегам і керівництву усно?
  • Бажаєте додати своїй точці зору експертності?

Замовляйте розгорнуту письмову консультацію

0 (800) 219-977

E-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Забезпечення гігієни та безпеки праці майстра з ремонту кабельних ліній
З огляду на специфіку професійної діяльності майстер з ремонту кабельних ліній піддається впливу комплексу шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що ...
Як діяти під час виявлення кібератаки або кіберінциденту: пам’ятка від журналу «Охорона праці і пожежна безпека»
У разі виявлення кібератаки або кіберінциденту дуже важливо діяти оперативно та злагоджено, щоб зменшити шкоду, не допустити поширення загрози та ...
Нещодавно законодавство у сфері охорони психічного здоров’я доповнено новим нормативним документом
Закон України від 15.01.2025 № 4223-IX «Про систему охорони психічного здоров’я в Україні» опубліковано в газеті «Голос України» 07.02.2025. Новацією ...