- Негайно слід сповістити співробітників і відвідувачів (у т. ч. у формах, доступних для осіб з порушеннями зору та слуху), повідомити місце розташування найближчого укриття.
- За допомогою заздалегідь визначених відповідальних осіб (наказом чи розпорядженням по підприємству) організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу до укриття визначеними маршрутами та запобігти масовій паніці.
- Забезпечити, щоб персонал та відвідувачі не користувалися ліфтами, спускалися сходами.
Читайте також: Як оплачувати час простою під час повітряної тривоги
- Зберігати спокій та не допустити паніки серед співробітників та відвідувачів.
- Зберігати здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію.
- За необхідності надати медичну та психологічну допомогу тим, хто її потребує.
- Перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.
- У захисному приміщенні слід і далі дотримуватися всіх вказівок відповідального.
- Забезпечити контроль за перебуванням в укритті співробітників та відвідувачів до отримання повідомлення про закінчення небезпеки.
Читайте також: Щодо примусу працювати під час повітряної тривоги
Зверніть увагу! Виганяти відвідувачів, які опинилися на підприємстві підчас повітряної тривоги, не допускається! Їм необхідно надати можливість сховатися в приміщенні (укритті), де перебувають працівники підприємства.
- Згідно зі статтею 153 Кодексу законів про працю України роботодавець не вправі вимагати від працівника виконання роботи, що становить явну небезпеку для життя працівника, а також в умовах, що не відповідають законодавству про охорону праці.
Придбати: Комплект стендів “Мінна безпека” та “Дії під час повітряної тривоги”
Джерело: Управління Держпраці
Письмова консультація з охорони праці і пожежної безпеки
- Потребуєте письмової відповіді на запитання?
- Складно точно передати відповідь колегам і керівництву усно?
- Бажаєте додати своїй точці зору експертності?
Замовляйте розгорнуту письмову консультацію
E-mail: podpiska@mediapro.com.ua