ЗАПИТАННЯ
Хто буде оплачувати матеріальне забезпечення за листками непрацездатності працівникам, у яких страховий випадок настав до реорганізації або ліквідації таких підприємств, установ чи організацій?
ВІДПОВІДЬ
У разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника — територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.
Читайте також: Коли можна отримати «лікарняний» без візиту до лікаря
У період проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця або зняття з обліку після припинення діяльності особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, страхові виплати за страховими випадками застрахованим особам призначаються та здійснюються територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку такої діяльності чи реєстрації місця проживання таких осіб у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Читайте також: Як застрахованій особі переглянути е-лікарняний на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?
Джерело: Пенсійний фонд України