Стартувала нова інформаційна кампанія з державного ринкового нагляду, метою якої є не лише інформування виробників та розповсюджувачів про їх обов’язки та відповідальність, а й залучення їх до участі у процесі самоконтролю та забезпечення безпеки своєї продукції.
Інформаційна кампанія проводиться з урахуванням важливості активної участі кожного суб’єкта господарювання у забезпеченні безпеки продукції. Відповідальність за якість та безпеку товарів, які надходять на ринок, поширюється на виробників та розповсюджувачів. Самоконтроль та дотримання вимог стандартів безпеки не лише підвищують рівень довіри споживачів до продукції, а й є ключовим елементом розвитку ефективної економіки.
Читайте також: Про обов’язки розповсюджувачів нехарчової продукції
Лише у співпраці вбачається можливість надавати якісні товари на ринку України, які є безпечними для кінцевого споживача.
Джерело: Управління Держпраці