Вимоги до утримання медичних аптечок на підприємстві
Слід зазначити, що упакування для аптечки повинно бути герметичним (щоб не допустити псування лікарських засобів під впливом вологи, світла тощо), міцним і забезпечувати легкий і швидкий доступ до її вмісту.
! Зверніть увагу, що не можна зберігати в аптечці препарати без зазначення назви і терміну придатності, без інструкцій щодо застосування.
Один раз на 3-4 місяці необхідно переглядати вміст аптечки, контролювати терміни придатності препаратів, проводити зовнішній огляд і вилучати зіпсовані або непридатні до застосування лікарські засоби.
Хто відповідає за забезпечення медичними аптечками
Зазвичай інженер з охорони праці визначає потреби персоналу (з огляду на види і характер робіт), звертається в аптечні заклади щодо придбання аптечок, необхідних медичних виробів та лікарських засобів, погоджує рахунки на оплату з директором та подає їх в бухгалтерію.
Крім цього, інженер з охорони праці здійснює систематичний контроль 1 раз 3 місяці (на початку кожного кварталу) стану аптечок (згідно з вимогами законодавства), зовнішній огляд та перегляд їх змісту. За результатами огляду надає усні вказівки або припис керівникам структурних підрозділів щодо усунення виявлених порушень, визначає потреби в закупівлі медичних засобів для поповнення складу аптечок.
Водночас начальник адміністративно-господарського відділу (або призначена керівником підприємства особа) разом з керівниками структурних підрозділів, відповідальних за утримання аптечок, здійснює облаштування місць розміщення аптечок, встановлює необхідні конструкції, шафи тощо.
ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА: як зберегти життя/здоров’я потерпілого + практичний кейс про правила в умовах бойових дій
Для довідок: 0 (800) 219-977 • E-mail: podpiska@mediapro.com.ua
Вас може зацікавити:
- Зразок Порядку утримання медичних аптечок на підприємстві
- Зберігання й застосування медичних аптечок на підприємстві. Основне, про що повинні знати спеціалісти
- Благоустрій території підприємства в умовах війни. 7 простих кроків заради безпеки