Вимоги безпеки до експлуатації трамвайних вагонів з пасажирами


Для належної експлуатації трамвайних вагонів з пасажирами підприємство забезпечує:

– створення необхідних запасів запасних частин, матеріалів, інструменту і інше;

– розроблення графіків руху, інструкцій з експлуатації, технологічних карт і інше;

– підготовку працівників до експлуатації об’єктів;

– проведення пробної експлуатації ліній, систем та обладнання.

Технічний стан, обладнання та укомплектованість рухомого складу, що перебуває в експлуатації, повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху, Правил експлуатації трамвая і тролейбуса, інструкціям підприємств-виробників, а також Правилам охорони праці на міському електричному транспорті (НПАОП 60.2-1.01-06). 

Рухомий склад повинен бути технічно справним і проходити щоденне технічне обслуговування перед виїздом на лінію. 

Щоденне обслуговування повинно забезпечувати гарантовану працездатність агрегатів, вузлів та деталей гальмівних систем, рульового керування, трансмісії, дверей та сигналізації. 

Письмова консультація — замовте послугу від експертів журналу «Охорона праці і пожежна безпека»
Для довідок: 0 (800) 21 99 77

Забороняється експлуатація рухомого складу у разі виникнення технічних несправностей, які можуть спричинити аварійну ситуацію. Трамвайний вагон може бути випущений з депо лише у разі наявності та належного оформлення технічного журналу трамвайного вагона, підпису особи, відповідальної за їх готовність до експлуатації на лінії, а також за наявності дорожнього листа, підписаного особою, відповідальною за випуск.

Водії трамвая повинні мати посвідчення на право керування рухомим складом відповідної категорії, а також пройшли відповідні медичні огляди та не мають протипоказань за станом здоров’я.

Рухомий склад, підготовлений до випуску на лінію, повинен бути екіпірований: вуглекислотним (порошковим) вогнегасником; 

  • електронними табло або лобовими, задніми та боковими маршрутними покажчиками;
  • правилами користування міським електричним транспортом (трамваєм, тролейбусом);
  • медичною укладкою для надання домедичної допомоги відповідного рівня;
  • гучномовною радіоустановкою (автоінформатором), бортовими приладами автоматизованої системи диспетчерського контролю, GPS моніторингу та управління, (якщо це впроваджено на підприємстві);
  • противідкатним упором;
  • знаком аварійної зупинки; 
  • пристроєм буксирного зчеплення (трамвай); 
  • піском у пісочницях (трамвай);
  • ломом для переведення стрілок (трамвай).

Розроблення документів з охорони праці
Для довідок: 0 (800) 21 99 77 

Джерело: Управління Держпраці

Передплата. Акція.

Матеріали до теми


Про безпеку праці під час технічного обслуговування сільськогосподарського обладнання
Технічне обслуговування сільськогосподарського обладнання передбачає цілий комплекс операцій – від перевірки механізмів і заміни зношених деталей до очищення, регулювання та ...
Автоматизація охорони праці: як цифрова ера змінює безпеку на українських підприємствах
Уявіть: ще вчора фахівець з охорони праці потопав у стосах паперів, намагаючись встигнути за термінами навчань, перевірок і документів. Сьогодні ...