Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі


Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі

Постановою КМУ від 15.08.2023 р. № 867 затверджений Порядок реалізації експериментального проєкту «Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі» (далі — Прядок).

Порядок визначає механізм взаємодії державних органів та органів місцевого самоврядування в межах реалізації експериментального проєкту «Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі».

Читайте також: Забезпечення пожежної безпеки закладів освіти

Метою експериментального проєкту є забезпечення безпеки в освітньому середовищі, у тому числі запобігання, раннє виявлення, припинення та усунення можливих негативних явищ, шляхом запровадження та організації діяльності спеціаліста із безпеки в освітньому середовищі.

Спеціаліст із безпеки в освітньому середовищі – працівник органу місцевого самоврядування, який працює у виконавчому органі сільської, селищної, міської ради, на якого на період реалізації експериментального проєкту покладено виконання функціональних обов’язків, спрямованих на створення та підтримання належного рівня безпеки в освітньому середовищі, забезпечення організації та участь у здійсненні узгоджених заходів із запобігання, раннього виявлення, припинення та усунення негативних явищ в освітньому середовищі.

Читайте також: Створюємо СОП у закладі освіти Практичні поради

Паспорт безпеки закладу освіти – накопичувальний довідково-інформаційний документ, в якому зазначається інформація про заклад освіти, що забезпечує здобуття базової та повної загальної середньої освіти, актуальний стан забезпечення безпеки в закладі освіти, можливі негативні явища в його освітньому середовищі, фактори, що їх обумовлюють чи можуть обумовити їх виникнення. Форма паспорта безпеки закладу освіти визначається координатором експериментального проєкту.

Спеціаліст протягом строку реалізації експериментального проєкту має право:

  • безперешкодного доступу до приміщень та території закладу освіти, який закріплено за спеціалістом, протягом робочого часу без права втручання в освітній процес;
  • надавати рекомендації органу місцевого самоврядування (керівнику відповідної військової адміністрації) щодо поліпшення безпекової ситуації в закладі освіти, який закріплено за спеціалістом, зокрема щодо вдосконалення організаційних та інженерно-технічних заходів щодо безпеки;

Читайте також: Дружини юних рятувальників-пожежних. Сприяємо підвищенню рівня безпеки здобувачів освіти

  • знайомитися з проєктами рішень керівництва закладу освіти, який закріплено за спеціалістом, що стосуються його діяльності;
  • отримувати від суб’єктів взаємодії інформацію і документи, необхідні для виконання покладених на нього функціональних обов’язків;
  • брати участь у планових заходах, що проходять у закладі освіти, який закріплено за спеціалістом;
  • проводити інформаційно-просвітницькі заходи для учнів у присутності педагогічного працівника закладу освіти та/або батьків чи інших законних представників; – брати участь у засіданні комісії закладу освіти, який закріплено за спеціалістом, з розгляду питань щодо випадків булінгу (цькування).

Читайте також: Заклади освіти Дії при виникненні надзвичайних ситуацій, нещасних випадків, невідкладних станів

Джерело: ПРИВАТНИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ

Розроблення документів із цивільного захисту

Матеріали до теми


З 1 листопада 2024 року спеціальність «Охорона праці» повернулася у вищі навчальні заклади України
Кабінет Міністрів України постановою від 30.08.2024 № 1021 «Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється ...