На Хмельниччині фахівець Центрально-західного міжрегіонального управління Держпраці провів моделювання аварійної ситуації під час заправки автомобільного транспорту зрідженим вуглеводним газом.
Посадовець наголосив, що перед заправкою оператор зобов’язаний:
- перевірити установку автотранспортного засобу на ручне гальмо;
- установити заправну струбцину на вхідний штуцер паливного балона автотранспортного засобу і проконтролювати правильність її фіксації;
- закрити видатковий вентиль рідкої фази.
Читайте також: Як системна профілактика виробничого травматизму збереже ваше здоров’я та кошти
Також звернули увагу, що під час заправки оператор повинен:
- повільно та плавно відкрити заправну струбцину;
- відкрити вентиль на балоні;
- слідкувати за процесом наповнення балона за показаннями відлікового пристрою паливороздавальної колонки;
- зупинити наповнення у разі вирівнювання тиску між балоном та резервуаром за показаннями манометрів (на балоні та колонці), що відповідає 85% заповненню його об’єму;
- від’єднати струбцину;
- вимкнути паливороздавальну колонку шляхом установлення заправної струбцини у гніздо колонки.
Дискусійні питання щодо проведення інструктажів з питань охорони праці — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»
Джерело: Управління Держпраці