Продовж якого строку зберігаються матеріали розслідування нещасного випадку та до кого можна звернутися з метою поновлення втрачених документів?


Продовж якого строку зберігаються матеріали розслідування нещасного випадку та до кого можна звернутися з метою поновлення втрачених документів?

У 2013 році у результаті нещасного випадку на підприємстві  громадянин втратив працездатність. Комісія провела розслідування та надала акти за формами  Н-5 (акт проведення розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку (аварії), що стався (сталася) і Н-1 (акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом). Потерпілий втратив документи. На сьогодні громадянин хоче поновити (отримати копії)  матеріалів розслідування та запитує до кого він може звернутися з цього приводу.

Відповідно до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань  і аварій на виробництві», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 №1232, примірники затверджених актів Н-5 і Н-1  (у  разі,  коли нещасний випадок визнано таким, що пов’язаний з  виробництвом) разом  з іншими матеріалами спеціального  розслідування зберігаються на підприємстві протягом 45 років, у разі реорганізації підприємства передаються його правонаступникові,  який бере на облік нещасний випадок, а у разі ліквідації підприємства – до державного архіву.

Читайте також: 

Хронологія дій роботодавця, якщо на виробництві стався нещасний випадок

Що вказувати в акті про розслідування нещасного випадку в разі незгоди з ним

Тому, для отримання копій документів спеціального розслідування громадянину необхідно звертатися до роботодавця або до його правонаступника, а у разі ліквідації підприємства – до державного архіву.

Водночас повідомляємо, примірники затверджених актів Н-5 і Н-1 (у разі, коли нещасний  випадок визнано таким, що пов’язаний з виробництвом) разом з іншими матеріалами спеціального розслідування нещасного випадку, який стався з фізичною особою – підприємцем чи особою, що забезпечує себе роботою самостійно, зберігаються в управліннях та відділеннях виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України протягом 45 років, у разі реорганізації робочого органу передаються його правонаступникові,  який бере  на облік  нещасний випадок,  а у разі ліквідації робочого органу – до державного архіву.

Завантажте:  Ескіз місця, де стався нещасний випадок (сталася аварія)

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека» за матеріалами Управління Держпраці у Миколаївській області

Матеріали до теми


Важливі моменти під час встановлення генератора
Генератори забезпечують надійне електроживлення, яке фактично обмежується лише запасом палива для роботи пристрою. Подібну техніку часто використовують у аварійних випадках, ...
Внесено зміни до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання
Кабінет Міністрів України вніс зміни до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та ...
Порядок розслідування страхових випадків: пропозиції змін від Мінекономіки
На сайті Мінекономіки оприлюднено такі документи: проєкт наказу Мінекономіки, Мінфіну, Міністерства внутрішніх справ України “Про затвердження Порядку розслідування страхових випадків та ...