Продовж якого строку зберігаються матеріали розслідування нещасного випадку та до кого можна звернутися з метою поновлення втрачених документів?


Продовж якого строку зберігаються матеріали розслідування нещасного випадку та до кого можна звернутися з метою поновлення втрачених документів?

У 2013 році у результаті нещасного випадку на підприємстві  громадянин втратив працездатність. Комісія провела розслідування та надала акти за формами  Н-5 (акт проведення розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку (аварії), що стався (сталася) і Н-1 (акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом). Потерпілий втратив документи. На сьогодні громадянин хоче поновити (отримати копії)  матеріалів розслідування та запитує до кого він може звернутися з цього приводу.

Відповідно до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань  і аварій на виробництві», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 №1232, примірники затверджених актів Н-5 і Н-1  (у  разі,  коли нещасний випадок визнано таким, що пов’язаний з  виробництвом) разом  з іншими матеріалами спеціального  розслідування зберігаються на підприємстві протягом 45 років, у разі реорганізації підприємства передаються його правонаступникові,  який бере на облік нещасний випадок, а у разі ліквідації підприємства – до державного архіву.

Читайте також: 

Хронологія дій роботодавця, якщо на виробництві стався нещасний випадок

Що вказувати в акті про розслідування нещасного випадку в разі незгоди з ним

Тому, для отримання копій документів спеціального розслідування громадянину необхідно звертатися до роботодавця або до його правонаступника, а у разі ліквідації підприємства – до державного архіву.

Водночас повідомляємо, примірники затверджених актів Н-5 і Н-1 (у разі, коли нещасний  випадок визнано таким, що пов’язаний з виробництвом) разом з іншими матеріалами спеціального розслідування нещасного випадку, який стався з фізичною особою – підприємцем чи особою, що забезпечує себе роботою самостійно, зберігаються в управліннях та відділеннях виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України протягом 45 років, у разі реорганізації робочого органу передаються його правонаступникові,  який бере  на облік  нещасний випадок,  а у разі ліквідації робочого органу – до державного архіву.

Завантажте:  Ескіз місця, де стався нещасний випадок (сталася аварія)

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека» за матеріалами Управління Держпраці у Миколаївській області

Матеріали до теми


Як розробити інструкцію з ОП для оператора-гальваніка автоматичних та напівавтоматичних ліній
Дія такої інструкції має поширюватися на працівників підприємства, які працюють на посаді «оператор-гальванік автоматичних та напівавтоматичних ліній» (далі — оператор). ...
Зразок складання Правил внутрішнього трудового розпорядку
У попередній публікації «Правила внутрішнього трудового розпорядку: вимоги та порядок прийняття» ми детально розглянули вимоги щодо складання ПВТР, навели перелік положень, які ...