Для утримання ліфтів у справному стані та їх безпечної експлуатації суб’єкту господарювання насамперед слід призначити наказом:
- працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації
- електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан;
- ліфтерів і операторів диспетчерського зв’язку (якщо такий є).
Дозволяється покладати на одну особу обов’язки працівника, відповідального за організацію робіт з технічного обслуговування та ремонту ліфтів, і працівника, відповідального за організацію експлуатації ліфтів.
Письмова консультація — замовте послугу від експертів журналу «Охорона праці і пожежна безпека»
Для довідок: 067-317-5886
Раніше писали:
- Вимоги Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів
- Що повинен зробити суб’єкт господарювання для утримання ліфтів в справному стані та їх безпечної експлуатації?
- Експлуатації ліфтів в умовах воєнних дій
- Алгоритм дій та вимоги до суб’єктів господарювання, які розпочинають чи продовжують експлуатацію ліфтів
Джерело: Управління Держпраці
АУДИТ ОХОРОНИ ПРАЦІ — незалежна комплексна перевірка підприємства на відповідність законодавству України
Процедура аудиту необхідна насамперед керівникові компанії, щоб:
✔ знати реальний стан справ на підприємстві щодо питань з ОП;
✔ виявити слабкі сторони системи охорони праці;
✔ підготуватися до перевірки контролюючих органів;
✔ запобігти ризикам та зберегти життя і здоров’я працівників.