«Нова пошта» забезпечить повною медстраховкою 26 000 своїх співробітників - Охорона праці і пожежна безпека

«Нова пошта» забезпечить повною медстраховкою 26 000 своїх співробітників


«Нова пошта» забезпечить повною медстраховкою 26 000 своїх співробітників

Компанія «Нова пошта» надасть повну медичну страховку всім своїм співробітникам незалежно від займаної посади, а це 26 000 осіб по всій Україні, де фізично представлена ​​компанія. Про це AIN.UA повідомили в прес-службі компанії. Ліміт страхової відповідальності складе більше 1,5 млрд грн. «Нова пошта» також бере на себе виплату всіх податків, що становлять 19,5% від вартості страхування.

Страхування штату «Нової пошти» буде проходити в три етапи протягом 2018-2019 років. За перший страховий квартал, який почнеться 1 липня, будуть застраховані 14 000 осіб, наступна хвиля почнеться з 1 жовтня – для страхування отримають ще 3000 чоловік, а з 1 січня 2019 року почнуть видавати страховки залишилися 9000 працівників.

У рамках корпоративного страхування компанія забезпечить своїх працівників безкоштовно такими послугами: діагностування, амбулаторно-поліклінічна та невідкладна допомога, медикаменти, стоматологія та допомога в разі серйозних захворювань. Забезпечать ці послуги 3500 медустанов по всій Україні. Послугу корпоративного страхування для «Нової пошти» забезпечить страхова компанія «Уніка», яка входить в австрійську групу UNIQA Insurance Group.

Компанія також надасть можливість своїм партнерам застрахувати їхніх працівників за корпоративними тарифами, а всі працівники «Нової пошти» зможуть при бажанні застрахувати за зниженими цінами також своїх найближчих родичів: батьків, дітей, дружин чи чоловіків.

У компанії заявили, що для українського ринку сумарна вартість проекту й формат умов – безпрецедентні. Проект повного медичного страхування штату дасть «Новій пошті» можливість підвищити рівень лояльності працівників, а також частково вирішити питання кадрової кризи на ринку праці.

«Ми розраховуємо не тільки подбати про наших людей, а й розвинути в них глибоке розуміння сервісності. Тільки той працівник сервісної компанії, який задоволений своєю роботою, матеріальним становищем, кар’єрними перспективами, рівнем безпеки й захищеності на робочому місці, який може дозволити собі якісний відпочинок, здатний надати сервіс такого рівня, щоб зробити клієнта щасливим і задоволеним», – заявив співзасновник «Нової пошти» В’ячеслав Климов.

Джерело: ain.ua

Матеріали до теми


Основи безпечної роботи під час війни: готовність HR до кризових ситуацій та нових викликів
Ірина Тарасова, керівниця International Alliance for HR Readiness Вітаємо наших читачів та партнерів! Сьогодні керівниця International Alliance for HR Readiness ...
Зарубіжний досвіт з охорони праці: чи є вікові обмеження працівників, зайнятих на виробництві та в нічний час
Зарубіжний досвід охорони праці включає вікові обмеження для працівників, особливо у виробництві та під час нічних змін. Це спрямовано на ...
Особливості питань охорони праці під час ліквідації наслідків аварій та стихійного лиха
Ліквідація наслідків аварій та стихійного лиха — це процес, що потребує не лише професійної підготовки рятувальних команд, а й дотримання ...
У чому саме полягає ефективний метод управління безпекою та охороною праці
Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затверджене наказом Державного комітету України ...