Листування у справах дорогою до офісу має вважатися частиною робочого дня — дослідження


Листування у справах дорогою до офісу має вважатися частиною робочого дня — дослідження

Під час дороги на роботу люди часто відправляють робочі листи та спілкуються з колегами у справах, тож цей час треба зараховувати як частину робочого дня.

Такого висновку дійшли дослідники з університету Західної Англії, які проаналізували 5 тисяч пасажирів залізниці, які прямували різними маршрутами до Лондона на роботу, повідомляє ВВС.

Доступ до інтернету у транспорті та смартфони збільшили час робочого дня, вважають учені.

«Я зайнята мама і я дійсно розраховую на цей час. Дуже важливо для мого душевного спокою мати можливість виконати роботу в поїзді», — розповіла одна з пасажирок потягу на шляху з Ейлсбері до Лондона.

Дослідження, яке презентували у Королівському географічному товаристві, стверджує, що 54% пасажирів використовують Wi-Fi для відправлення робочих імейлів.

Частина людей на шляху до офісів працювали з листами, які отримали напередодні, а коли їхали вже додому — опрацьовували те, що не встигли під час основного робочого дня.

«Час у транспорті дозволяє мені завершити роботу та не працювати ввечері», — сказав один з пасажирів на маршруті Лондон-Бірмінгем.

Результати дослідження впливу доступу до інтернету на маршрутах з Лондона до Бірмінгема та Ейлсбері виявили, що чим кращий інтернет, — тим частіше люди використовують його для роботи, чим подовжують робочий день.

Одні з пасажирів убачають це як можливість попрацювати в дорозі, а інші кажуть, що час у потягу дає можливість відпочити та «залишити думки про офіс».

Результати дослідження вчених ставлять питання про баланс між роботою та особистим життям. Замість технології, яка надає людям більшу гнучкість в роботі, дослідження показало, що люди працюють понаднормово.

Учена Джульєт Джейн вважає, що різниця між роботою та відпочинком все більше стирається. На її думку, визнання часу в дорозі частиною робочого дня допоможе полегшити тиск на тих, хто їздить в години-пік, що також дозволить мати більш гнучкий графік.

Однак в такому випадку роботодавці захочуть «більше контролю та підзвітності» того, як робітники витрачають час в дорозі на роботу.

Бізнес-лідери визнають складнощі в установленні правил робочої переписки та застерігають, що якщо робота стане більш об’ємною, це може нашкодити продуктивності.

«Оскільки уявлення про початок та кінець робочого дня вже не таке однозначне, визначити, де починається відпочинок та завершується робота — дуже важливо для співробітників і дуже важке завдання для регуляторів», — сказав голова HR-служби.

Джерело: Громадське радіо

Матеріали до теми


Чи потрібно подавати повідомлення до територіальних органів ДПС про прийняття учня на виробничу практику
Для проходження виробничої практики слухачами професійно-технічних закладів (далі – ПТНЗ) ці заклади освіти укладають відповідні договори із підприємствами, установами та ...
Мінвідновлення розробило перший проєкт повторного використання на будівництво укриття для школи
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури спільно з ДП «НДІпроєктреконструкція» розробило перший проєкт повторного використання на будівництво укриття для школи. ...