Директор ТОВ «ВО» ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ»
Вікторія Вулах
Маючи стаж роботи на ринку ЗІЗ понад 10 років, ТОВ «ВО» ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ» на сьогодні є виробником № 1 засобів захисту рук в Україні і одним з найбільших виробників трикотажних робочих рукавиць ТМ DOLONI на території Східної Європи.
На даний момент у ТМ DOLONI близько 100 моделей різних рукавичок для захисту рук, які використовуються при виконанні робіт різної складності у різних та спеціальних умовах. При виготовленні рукавичок ТМ DOLONІ переважно використовується сировина власного виробництва. Сучасне технологічне оснащення в’язально-ткацького цеху повного технологічного циклу, від виробництва пряжі до упаковки і логістики, забезпечує фабрику власною сировиною високої якості, що робить її практично незалежною від зовнішніх постачальників і дає змогу швидко реагувати на мінливі вимоги ринку і пропонувати кращі умови і пропозиції своїм постійним клієнтам.
У 2019 р. компанія розширила асортимент продукції в сегменті засобів індивідуального захисту (далі — ЗІЗ) та одягу спеціального призначення (далі — спецодягу), представлений ТМ SIZAM. Про досягнення і плани компанії потенційним замовникам — читачам журналу «Охорона праці і пожежна безпека» (далі — ОППБ) розповідає директор ТОВ «ВО» ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ» Вікторія Вулах.
ОППБ: ТОВ «ВО» ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ» має імідж стабільного підприємства, яке прагне відповідати сучасним вимогам. Виробничі потужності компанії розташовані як в Україні, так і на території Китаю та Азії. У вас, як виробничої компанії, великий досвід і потенціал для забезпечення українського споживача якісною, зручною продукцією, що відповідає європейським стандартам. Розкажіть, будь ласка, про це докладніше.
Вікторія Вулах: Уся наша продукція користується постійним підвищеним попитом у покупців не тільки в Україні, а й далеко за її межами. Щодня ми спілкуємося з нашими партнерами та клієнтами і розуміємо, що потрібно нашим споживачам, які у них вимоги до засобів захисту, які питання має вирішувати цей продукт, і що ми, як фахівці, можемо запропонувати. Так виникла ідея розширення асортиментної лінійки у сегменті засобів індивідуального захисту, яка представлена на ринку новою торговою маркою SIZAM. У розробку цього продукту вкладені багаторічний досвід і знання кваліфікованих фахівців та експертів ринку ЗІЗ.
ОППБ: Які саме питання вирішує продукція нової марки?
Вікторія Вулах: Ми розуміємо, що люди проводять на роботі третину свого часу, і одяг, у якому вони працюють, та інша захисна амуніція мають, у першу чергу, відповідати вимогам охорони праці і заданим стандартам у тій чи іншій сфері промисловості, а також мати такі властивості, як функціональність, зручність і комфорт.
Ми так само врахували, що крім усіх перерахованих якостей, дуже важливо створити певний настрій для наших українських фахівців, тож розробили колекцію одягу за останніми європейськими трендами, в основі яких — ідея надання робочому одягу властивостей, запозичених в одязі спортивного призначення. Наприклад, наша зимова колекція вироблена на основі мембранних технологій, що забезпечує відмінну теплоізоляцію та терморегуляцію в момент активних рухів у несприятливих погодних умовах.
Наш одяг так само зручний, як і ваш повсякденний!
ОППБ: Для довгострокового ефективного розвитку підприємства важливе впровадження інновацій, залучення міжнародного досвіду. Що Ви можете сказати про мету діяльності компанії?
Вікторія Вулах: Наша команда відвідала велику кількість міжнародних виставок як в Азії, так і в Європі. Розуміючи всю складність і специфіку праці людей робочих спеціальностей, ми прийняли рішення про створення лінійки ЗІЗ і одягу спеціального призначення, які за якістю і надійністю не поступаються світовим брендам, що давно зарекомендували себе у цій сфері.
Наша мета — забезпечити українських фахівців надійним, високотехнологічним, функціональним і водночас комфортним захистом відповідно до сучасних європейських трендів.
ОППБ: Відмінна якість продукції та професіоналізм співробітників — запорука успішної роботи підприємства. Ви піклуєтеся, в першу чергу, про економічну безпеку та інтереси ваших клієнтів. Яку продукцію ви сьогодні готові запропонувати споживачеві?
Вікторія Вулах: Асортимент ТМ SIZAM розроблений для працівників таких сфер, як: будівництво та інжиніринг, сервіс і логістика, сільське і лісове господарство, легка та харчова промисловість і представлений у наступних категоріях:
- захист голови (каски, каскетки-бейсболки);
- захист обличчя і органів зору (окуляри відкритого і закритого типу, окуляри для зварювальників, захисні щитки);
- захист органів дихання (фільтруючі напівмаски і фільтри до них, респіратори);
- захист органів слуху (навушники, беруші);
- захист тіла (спецодяг для захисту від загальних робочих забруднень, механічних і хімічних ризиків);
- засоби захисту рук — ТМ DOLONI.
Захист зору | Захист дихання | Захист слуху | Захист голови |
ОППБ: Чому споживач повинен віддати перевагу саме вашому продукту, маючи вибір серед інших торгових марок, представлених на ринку ЗІЗ?
Вікторія Вулах: Ми пропонуємо нашому споживачеві:
- Широкий асортимент якісних товарів.
- Відповідність продуктів як українським, так і європейським стандартам якості, яка підтверджена відповідними сертифікатами (технічним регламентом).
- Повний пакет документів — можливість поставок на підприємства будь-яких форм власності.
- Наявність продукції на складі в Україні.
Вся наша продукція пройшла необхідну сертифікацію для продажу і використання, налагоджена мережа її постачання. Наведу декілька інтернет-магазинів наших партнерів, де можна детальніше ознайомитися з асортиментом та зробити замовлення: ТК-Спецодяг, ТОВ «БСВ-Україна», STROYPLOSHADKA.UA.
ОППБ: Вікторіє Олександрівно, щиро дякуємо за розмову! Назвіть, будь ласка, контакти, за якими можна отримати необхідні консультації з вибору продукції та оформити покупку.
Вікторія Вулах: Ми щиро вдячні нашим споживачам за довіру і вибір нашої продукції та запрошуємо до співробітництва.
Джерело: журнал «Охорона праці і пожежна безпека»
Переконайтеся, що ви передплатили журнал і вся необхідна інформація є під рукою!