Як ділові поїздки можуть зашкодити Вашому здоров’ю: ризик ожиріння й погане самопочуття


Як ділові поїздки можуть зашкодити Вашому здоров’ю: ризик ожиріння й погане самопочуття

Видання Harvard Business Review підготувало матеріал на тему того, який ризик приховують приватні відрядження і ділові поїздки.

Кілька років тому, відвідуючи готель, я запитав у адміністратора, де я міг би повечеряти. Мені сказали, що в готелі немає ресторану. Моїм єдиним варіантом була доставка з мережі ресторанів швидкого харчування або піца. Я пішов за піцою, але обмеженість мого вибору була настільки дратівливою, що коли я повернувся додому, то почав вивчати дані про здоров’я і ділові подорожі.

Мій досвід зовсім не рідкість. За даними Global Business Travel Association and American Express, американці здійснили понад 500 мільйонів міжнародних ділових поїздок за 2016 рік. І хоча багато корпоративних програм з охорони здоров’я в ділових поїздках забезпечують вакцинацією, застерігають від хвороб, що їх може спричинити неякісне харчування, і попереджають про громадянські або політичні заворушення, мало хто з них акцентує увагу на більш глобальні загрози для здоров’я( побічні ефекти від перебування в дорозі): стреси, уривчастий сон, нездорове харчування й напої, а також на недостатє фізичне навантаження. У довгостроковій перспективі ці проблеми можуть спричинити хронічні захворювання.

Щоб вивчити зв’язок між діловими поїздками та хронічними захворюваннями, ми з колегами звернулися до анонімних електронних даних медичних записів від EHE, Inc., що містили висновки профілактичних медичних обстежень, показники медичних оглядів і послуг оздоровчих програм для десятків тисяч співробітників на рік, що працюють у компаніях США. Крім профілактичних медичних висновків, повна консультація пацієнтів також включає всебічну онлайн-оцінку здоров’я, під час проведення якої піднімається питання про частоту ділових поїздок.

Аналізуючи ці дані, ми виявили сильну кореляцію між частотою ділових поїздок і широким спектром ризиків для фізичного і психічного здоров’я. У порівнянні з тими, хто провів від однієї до шести ночей за місяць поза домом у зв’язку з діловими поїздками, ті, хто провели у відрядженнях 14 діб і більше, мали значно вищий показник індексу маси тіла і були більш схильні до скарг на погане самопочуття, клінічні симптоми тривоги, депресії та алкогольної залежності; проявляли схильність до зниженої фізичної активності, паління і проблем зі сном. Для тих, хто провів в робочих подорожах 21 або більше ночей на місяць, ризик ожиріння був на 92% вищим, ніж у людей, які проводили в подорожах від однієї до шести ночей на місяць, і ця ультра-мандрівна група також мала більш високий артеріальний тиск і більш низький ліпопротеїн у високій концентрації (хороший холестерин).

Хоча за даними, які ми побачили, приблизно у 12% співробітників, що подорожували по роботі 14 або більше ночей на місяць, загальні захворювання «ділових мандрівників» викликають занепокоєння щодо їхнього власного здоров’я та щодо здоров’я організацій, у яких вони працюють.

Проблеми з фізичним, психологічним і психічним здоров’ям, такі як ожиріння, гіпертонія, куріння, депресія, тривога, поганий сон і залежність від алкоголю, можуть збільшити витрати роботодавців за рахунок більш високих медичних вимог, зниження працездатності і продуктивності співробітників, частої відсутності на робочому місці, або присутності на робочому місці в період хвороби, а також короткочасної непрацездатності.

Наслідки цих проблем можуть обтяжувати або руйнувати відносини між клієнтами та підрядниками.

Наші результати підкріплені кількома іншими дослідженнями. Дослідження вимог медичного страхування серед співробітників і консультантів Світового банку показало, що у мандрівників було значно більше скарг на всі перераховані стани, ніж у їхніх колег, які не подорожували, у тому числі й скарг на хронічні захворювання такі як астма й порушення функцій спини. Більшість скарг були пов’язані з розладами, викликаними стресом. Друге дослідження Світового банку показало, що майже 75% співробітників повідомили про високий або дуже високий стрес, пов’язаний із діловими поїздками. Аналіз проведених у великій міжнародній корпорації досліджень ризиків для здоров’я показав, що міжнародні ділові поїздки пов’язані з більш високим рівнем споживання алкоголю, недотриманням темпу роботи й зниженням гнучкості сприйняття при виконанні обов’язків.

Що можуть зробити компанії, аби допомогти своїм співробітникам розвивати здорові звички під час подорожі?
Ми пропонуємо поєднати навчання співробітників та вдосконалення політики роботодавця щодо поїздок. 

По-перше, співробітники мають бути в курсі, що ділові поїздки можуть підштовхувати їх до прийняття більш слабких рішень в області охорони здоров’я. Може здатися, що стейк із картоплею та вечірній коктейль у барі готелю легко виправдати винагородою за тривалий день зустрічей із клієнтами. Але дослідження показують, що їжа в ресторані містить більше калорій на порцію, та й в цілому більш насичена жирами на калорію, а також містить менше дієтичних волокон, аніж домашнє харчування. Дослідження також свідчать про те, що прихильники високого вмісту калорій у харчуванні під впливом хронічного стресу від частих ділових поїздок надають переву ще більш висококалорійних продуктам. З огляду на це, роботодавці повинні допомогти співробітникам навчитися визначати й обирати найздоровіші доступні варіанти та порадити їм підготуватися заздалегідь: підібрати кілька перевірених точок харчування неподалік готелю.

Часто буває складніше підтримувати режим вправ, коли ви знаходитесь у дорозі. У довгостроковій перспективі багато висококалорійної нагороди за добре виконану роботу може привести до збільшення ваги та підвищити ризик серцево-судинних захворювань.

Підтримка вправ і фізичної активності серед співробітників може допомогти запобігти збільшенню ваги, а фізична активність може допомогти зменшити стрес.

Одна досить проста річ, яку можуть зробити роботодавці – забезпечити добре обладнані тренажерні зали в наданих номерах. Роботодавці також можуть користуватися послугами готелів, які надають додатковий тренувальний одяг або обладнання для занять у номері, таке як мати, гантелі або відеоролики з вправами. В цілому, готельні спортзали можуть бути мінімалістичними і трохи гнітючими, але роботодавці та бізнес-готельні мережі можуть працювати разом, щоб поліпшити готельний спортзал. Якщо варіант з готельним спортзалом з якихось причин неможливо реалізувати, роботодавці можуть також надати співробітникам абонемент до мережі спортзалів і оздоровчих клубів національного рівня.

Роботодавці також можуть забезпечити навчання своїх «ділових мандрівників» різним методикам управління стресом і методам гігієни сну. Когнітивна поведінкова терапія і тренування зниження стресу, засноване на усвідомленості, є терапевтичними методиками, які допоможуть кожному знайти особисту стратегію подолання проблем і подолати депресію, занепокоєння і стрес на робочому місці. Роботодавці можуть використовувати ці методики, щоб складати програми профілактики та лікування для співробітників, які часто перебувають у роз’їздах поїздками і можуть бути більш вразливими до стресу та негативних емоцій.

Навіть із зростанням доступності, якості та гнучкості конференц-дзвінків і відеочатів, ділові поїздки є важливою особливістю багатьох професій і, ймовірно, залишаться такими. Подорожі продовжуватимуть бути інструментом професійного просування, до того ж можливість подорожувати часто рекламується компаніями як перевага в процесі набору талантів. Але накопичення доказів, що пов’язують великі ділові поїздки з ризиками хронічних захворювань, необхідно враховувати при аналізі витрат і результатів таких поїздок. Ділові поїздки, безумовно, можуть бути освітніми й навіть кумедними, не кажучи вже про те, що вони необхідні багатьом людям, але виснаження, що виникає в результаті постійних поїздок, може й не окупити себе.

Якщо ви регулярно подорожуєте по роботі, варто зупинитися, щоб перевірити, чи дійсно вам необхідно перебувати в дорозі настільки часто, і якщо так, то вам варто подумати, як ви можете пом’якшити наслідки стресу і як вам не забути про свій раціон харчування. І якщо у вас є співробітники, які часто перебувають у відрядженнях, ви зобов’язані надавати їм можливості для навчання, інструменти та ресурси, щоб вони могли підтримувати здоровий спосіб життя в дорозі.

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека» за матеріалами ain.ua


width: 450px; height: 50px; line-height: 28px; -moz-border-radius: 3px; -webkit-border-radius: 3px; -khtml-border-radius: 3px; border-radius: 3px; text-align: center; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; } .btn-vidannya:hover { background:#FFA07A; color:#fff !important; text-decoration: none !important; } .btn-vidannya-1 { color:#2F4F4F; !important; display: block; text-decoration: none !important; background: #f37465; background: -moz-linear-gradient(#FFFFFF, #A9A9A9); background: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(#FFFFFF), to(#A9A9A9)); filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr='#FFFFFF', endColorstr='#A9A9A9');

width: 450px; height: 50px; line-height: 28px; -moz-border-radius: 3px; -webkit-border-radius: 3px; -khtml-border-radius: 3px; border-radius: 3px; text-align: center; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; } .btn-vidannya-1:hover { background:#FFA07A; color:#fff !important; text-decoration: none !important; }

 

Придбати журнал

Придбати електронний журнал

Зміст свіжого номера

Усі видання з охорони праці та пожежної безпеки

Найближчі заходи


Матеріали до теми


Психоемоційне здоров’я: як боротися із професійним вигоранням медичних працівників
Професійне вигорання — це стан психічного та фізичного виснаження, який виникає внаслідок тривалого стресу, перевантаження та невдоволеності на роботі. Це ...