Які машини призначені для проведення будівельно-ремонтних та дорожніх робіт підпадають під дію Технічного регламенту безпеки машин?


Які машини призначені для проведення будівельно-ремонтних та дорожніх робіт підпадають під дію Технічного регламенту безпеки машин?

Які машини призначені для проведення будівельно-ремонтних та дорожніх робіт підпадають під дію Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 62.

Під дію зазначеного Технічного регламенту підпадають машини призначені для проведення будівельно-ремонтних та дорожніх робіт (екскаватори, бульдозери, навантажувачі, підіймальні машини, будівельні крани, асфальтоукладачі, дорожні катки, вібраційні машини тощо).

Довідково.

У  Технічному регламенті  безпеки машин термін машина вживається у такому значенні:

Машина це:

сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, з яких принаймні один є рухомим, що мають у своєму складі або пристосовані до приєднання силового приводу іншого, ніж безпосередньо прикладене зусилля людини або тварини, та з’єднані для виконання визначених функцій;

сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, з яких принаймні один є рухомим, що мають у своєму складі або пристосовані до приєднання силового приводу іншого, ніж безпосередньо прикладене зусилля людини або тварини, та з’єднані для виконання визначених функцій; зазначені взаємозв’язані частини або компоненти не мають компонентів для їх встановлення на місці або для з’єднання з джерелом енергії та руху;

сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, з яких принаймні один є рухомим, що мають у своєму складі або пристосовані до приєднання силового приводу іншого, ніж безпосередньо прикладене зусилля людини або тварини, та з’єднані для виконання визначених функцій; зазначені взаємозв’язані частини або компоненти мають чи не мають компонентів для їх встановлення на місці або для з’єднання з джерелом енергії та руху, готові до встановлення і спроможні до виконання визначених функцій тільки за умови необхідності їх монтування на транспортному засобі або в будівлі чи споруді;

комбінація взаємозв’язаних частин чи компонентів та незавершених машин зазначених в Технічному регламенті, які для досягнення спільної мети з’єднуються і керуються так, що діють як єдине ціле;

сукупність взаємозв’язаних частин або компонентів, принаймні один з яких є рухомим, що з’єднані та призначені для підіймання вантажів, єдиним джерелом живлення яких є безпосереднє прикладення зусилля людини.

Роз’яснення надав заступник начальника відділу організації державного та ринкового нагляду, надання адміністративних послуг Упраління Держпраці в області Станіслав Сітнік.

Джерело: прес-центр Управління Держпраці у Кіровоградській області

Матеріали до теми


Про вимоги безпеки під час збирання та заготівлі соломи, сіна і силосу
Відповідно до глави 5 розділу IV НПАОП 01.0-1.02-18 «Правила охорони праці у сільськогосподарському виробництві», затверджених наказом Міністерства соціальної політики України ...
Як підготувати документи, що витримають будь-яку перевірку Держпраці: базові НПА та актуальний перелік положень
Перевірка Державної служби з охорони праці — важливий та відповідальний захід, до якого готується будь-яке підприємство чи організація, прагнучи, щоб ...
Вимоги безпеки до експлуатації трамвайних вагонів з пасажирами
Для належної експлуатації трамвайних вагонів з пасажирами підприємство забезпечує: – створення необхідних запасів запасних частин, матеріалів, інструменту і інше; – ...
Щодо безпеки на роботі працівників під час експлуатації вантажопідіймального устатковання
З метою створення безпечних і безаварійних умов праці у суб’єктів господарювання під час експлуатації вантажопідіймального устатковання та мінімізації ризиків виникнення ...