Згідно з вимогами Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженому наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 09 липня 2012 року № 964, до робочого місця водія автомобіля встановлюються такі вимоги:
– огородження робочого місця водія в салоні легкового автомобіля-таксі (захисний екран) та автобуса, якщо воно передбачено, повинно бути у справному стані;
– вітрове та бокове скло не повинно мати тріщин та затемнень, не допускається використовувати додаткові предмети або наносити покриття, що обмежують оглядовість з місця водія, погіршують прозорість скла;
Чи правомірно вимагати проведення лабораторних вимірів у водія легкового авто з метою визначення шкідливих умов праці для відбору контингенту на М/О — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»
– бокові шибки повинні плавно пересуватися від руки або склопідйомних механізмів;
– на сидінні та спинці сидіння не допускаються провали, рвані місця, виступні пружини та гострі кути;
– сидіння та спинка повинні мати справне регулювання, що забезпечує зручну посадку водія;
– ручки біля дверного прорізу, замки усіх дверей кузова або кабіни, а також привід керування дверима, сигналізація роботи дверей (відкрито, зачинено), аварійні виходи автобусів та пристрої приведення їх у дію повинні бути справними;
– підлога кабіни (салону) автомобіля повинна застилатися килимком, що не має випадкових отворів та інших пошкоджень; рівні звуку і еквівалентні рівні звуку в кабінах вантажних автомобілів не повинні перевищувати 70 дБА, у салонах легкових автомобілів та автобусів – 60 дБА;
– вміст шкідливих речовин у повітрі робочої зони водія у кабіні (салоні) не повинен перевищувати граничнодопустимі концентрації шкідливих речовин у повітрі робочої зони.
Робоче місце. Водій автотранспортних засобів. Загальні вимоги — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»
Джерело: СУДОВО-ЮРИДИЧНА ГАЗЕТА