Звучить жахливо, проте від такої ситуації зарікатися не варто. Радше варто подбати про власні компетенції у цьому питанні. Адже від готовності працівників компанії запобігти смерті свого колеги, надавши йому необхідну допомогу, або ж правильно «прийняти удар», якщо вдіяти щось вже не сила, залежить репутація самої компанії.
У разі виникнення такої ситуації взаємодія із медичним персоналом, післядія, а ще більше попередня робота щодо навчання працівників основам надання домедичної допомоги — це надважливі аспекти роботи спеціаліста з охорони праці на сучасному підприємстві.
Тому запрошуємо вас на вебінар, під час якого ви отримаєте відповіді від експерта на важливі питання щодо юридично-правових дій працівників під час надання допомоги та алгоритму комунікацій з медпрацівниками, які допоможуть уникнути звинувачень на адресу компанії та її співробітників у разі виникнення раптової смерті працівника.
Під час вебінару ми розглянемо:
- Причини та основні ознаки стану, що загрожує життю. Як розпізнати небезпечні симптоми та надати якісну допомогу.
- Алгоритм комунікації з диспетчером підприємства та правильне спілкування з диспетчером «103».
- Права та обов’язки працівників підприємства щодо надання домедичної допомоги до прибуття бригади екстреної медичної допомоги.
- Сучасний підхід до навчання персоналу підприємства основам надання домедичної допомоги та оптимізації розташування засобів першої допомоги на території підприємства.
- Юридично-правильні дії працівників підприємства під час надання допомоги та співпраці з бригадою «103».
- Обов’язки медичного персоналу компанії та бригади «103» з надання екстреної медичної допомоги на території підприємства.
Вебінар відбудеться 21 липня 2020 року.
Спікер: Олег Картавий, директор ТОВ «Центр спеціальної підготовки».
Тренерський стаж 11 років.
Знає, як треба діяти у трагічній ситуації, щоб уникнути звинувачень на адресу компанії.
Надасть чіткий алгоритм дій працівників, що опинилися поряд із колегою у незворотну мить.