Раптова смерть працівника підприємства. Алгоритм дій щодо захисту компаній від претензій та звинувачень


Раптова смерть працівника підприємства. Алгоритм дій щодо захисту компаній від претензій та звинувачень

Звучить жахливо, проте від такої ситуації зарікатися не варто. Радше варто подбати про власні компетенції у цьому питанні. Адже від готовності працівників компанії запобігти смерті свого колеги, надавши йому необхідну допомогу, або ж правильно «прийняти удар», якщо вдіяти щось вже не сила, залежить репутація самої компанії.

У разі виникнення такої ситуації взаємодія із медичним персоналом, післядія, а ще більше попередня робота щодо навчання працівників основам надання домедичної допомоги — це надважливі аспекти роботи спеціаліста з охорони праці на сучасному підприємстві.

Тому запрошуємо вас на вебінар, під час якого ви отримаєте відповіді від експерта на важливі питання щодо юридично-правових дій працівників під час надання допомоги та алгоритму комунікацій з медпрацівниками, які допоможуть уникнути звинувачень на адресу компанії та її співробітників у разі виникнення раптової смерті працівника.

Під час вебінару ми розглянемо:

  • Причини та основні ознаки стану, що загрожує життю. Як розпізнати небезпечні симптоми та надати якісну допомогу.
  • Алгоритм комунікації з диспетчером підприємства та правильне спілкування з диспетчером «103».
  • Права та обов’язки працівників підприємства щодо надання домедичної допомоги до прибуття бригади екстреної медичної допомоги.
  • Сучасний підхід до навчання персоналу підприємства основам надання домедичної допомоги та оптимізації розташування засобів першої допомоги на території підприємства.
  • Юридично-правильні дії працівників підприємства під час надання допомоги та співпраці з бригадою «103».
  • Обов’язки медичного персоналу компанії та бригади «103» з надання екстреної медичної допомоги на території підприємства.

Вебінар відбудеться 21 липня 2020 року.

Спікер: Олег Картавий, директор ТОВ «Центр спеціальної підготовки».
Тренерський стаж 11 років.
Знає, як треба діяти у трагічній ситуації, щоб уникнути звинувачень на адресу компанії.
Надасть чіткий алгоритм дій працівників, що опинилися поряд із колегою у незворотну мить.

 

 

Матеріали до теми