Про захист прав споживачів, що купують технічно складні побутові непродовольчі товари


Про захист прав споживачів, що купують технічно складні побутові непродовольчі товари

Технічно складні побутові непродовольчі товари: які документи надає виробник (продавець) споживачу при купівлі товару.

Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару.

До експлуатаційних документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитися із споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює.

Читайте також: Перелік чинних технічних регламентів

В експлуатаційних документах зазначаються:

  • найменування товару;
  • найменування нормативних документів, вимогам яких повинен відповідати товар (у тому числі іноземного походження);
  • основні споживчі властивості товару;
  • заводський номер товару;
  • дата виготовлення товару;
  • гарантійні зобов’язання виробника (продавця), у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару;

Читайте також: Дещо про продукцію, яка підпадає під дію Технічного регламенту засобів індивідуального захисту

  • правила та умови ефективного і безпечного використання товару;
  • термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
  • найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну;
  • інформація стосовно товару, який за певних умов може справляти небезпечний вплив на життя, здоров’я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу.

Гарантійні зобов’язання зазначаються виробником (продавцем) у гарантійному талоні за формою № 1-гарант і № 2-гарант або в іншому експлуатаційному документі у розділі «Гарантійні зобов’язання виробника».

Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Замовити: 0 (800) 219-977

До експлуатаційних документів також додаються відривні талони на технічне обслуговування (у разі необхідності) і гарантійний ремонт за формою № 3-гарант і № 4-гарант.

У разі коли експлуатаційними документами передбачено проведення робіт із введення товару в експлуатацію, виробником (продавцем) додається відривний талон за формою № 5-гарант.

Форми відривних талонів можна переглянути у додатках 2-6 постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. № 506.

Не забувайте завжди вимагати та зберігати розрахунковий документ!

Письмова консультація — замовте послугу від експертів журналу «Охорона праці і пожежна безпека»
Для довідок: 067-317-5886

Джерело: Захист прав споживачів


Розроблення документів з охорони праці

Накази • розпорядження • положення • інструкції, програми
та інші документи.

Індивідуальний підхід
Стислі строки виконання
Доступна ціна

0 (800) 219-977(067) 317-58-86
E-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Допомога у кризових ситуаціях: чого не треба робити, надаючи першу психологічну допомогу
Головний спеціаліст сектору з питань впровадження та реалізації програм психосоціальної підтримки управління інспекційної діяльності у Запорізькій області Світлана Семенова радить, ...
Особливості питань охорони праці під час ліквідації наслідків аварій та стихійного лиха
Ліквідація наслідків аварій та стихійного лиха — це процес, що потребує не лише професійної підготовки рятувальних команд, а й дотримання ...