Ми всі робимо помилки.
Іноді, важливіше, не навчитись їх не робити, а вміти грамотно на них реагувати.
Це може врятувати вас від провалу, пише CNN.
Що важливо зробити після помилки на роботі
Не ховайте голову у пісок. Не варто схрещувати пальці на щастя та сподіватись, що ніхто нічого не помітить. У ваших же інтересах визнати помилку.
“Правильна позиція – бути людиною, яка контролює інформацію щодо помилки.
Це краща поведінка під час кризових ситуацій”, – стверджує поведінковий психолог Деніс Дудлі.
Коли ваш керівник дізнається про помилку від вас, це показує йому, що ви звертаєте на це увагу та берете на себе відповідальність.
Якщо ж він дізнався про помилку від вашого колеги, вам доведеться мати справу з думкою, яку сформувала інша людина.
Залишайтесь спокійним. Від вас залежить, як відреагують інші.
Емоції заразні. Якщо ви будете в істериці, то, ймовірно, й всі інші.
“Люди зчитують інформацію з вас, – каже Дудлі.
Покажіть, що ви спокійно та професійно справляєтесь з ситуацією”.
Також реагуйте на помилку серйозно, аби не склалось враження, що ви вважаєте це не важливим.
Фото: fizkes/Depositphotos
Визнайте та виправте. Якщо ви помітили помилку, повідомте тих, для кого це може бути важливо та спробуйте виправити її якнайшвидше.
Якщо вам важко розв’язати проблему, не соромтесь просити допомоги.
“Не варто просто сидіти в офісі та нервово клацати пальцями, – каже психолог.
Це нормально повідомити керівництво, що ви шукаєте рішення та не проти пропозицій”.
Вибачайтесь чітко. Не всі дрібні помилки потребують вибачень, але серйозний промах потребує вірних слів.
Психолог зауважує, що фраза “я вибачаюсь” – важлива. Не варто мудрити з лексикою, просто скажіть: “Я зробив помилку і перепрошую за це”.
“Але не переборщіть з вибаченнями“, – зауважує він.
Також важливо сказати, що ви розумієте чому допустили помилку і знаєте, як не повторити її надалі.
Якщо у помилки є ефект сніжної кульки, тобто, вона стала причиною помилок і у ваших колег, варто визнати свою роль в цій ситуації.
Навіть якщо це не 100% ваша помилка – не переносьте вину на інших.
Є можливість пояснити, що це не суто ваша провина і не переносити при цьому проблеми з хворої голови на здорову.
Скажіть: “Вибачте, цей звіт я отримав від відділу маркетингу і не перевірив його. Наступного разу буду перевіряти роботу уважніше“.
Вчиться. Вчитись на помилках допомагає не повторювати їх у майбутньому.
Знайдіть час, аби обміркувати, чому так сталося. Вас відволікли? А може було багато одночасних справ? Забули перевірити дату дедлайну?
Якщо ви знайшли причину – знайдіть і рішення.
Повідомте про це керівника аби показати, що приймаєте необхідні заходи й не будете повторювати цього в майбутньому,
Дайте собі відпочити. Якщо фіксуватися на помилках, то ризик їх повторення підвищується.
Після вибачень – зробіть паузу: пройдіться, поговоріть з другом.
“Ми маємо вибачати собі помилки, всі їх роблять“, – каже Дудлі.
Джерело: life.pravda.com.ua