У водіїв у зв’язку з блокуванням кордону немає можливості дотримуватися режиму праці та відпочинку, тому від них надходили питання, чи буде Укртрансбезпека штрафувати за порушення, яке виникло не з вини водія.
Голова Укртрансбезпеки Євген Зборовський зустрівся з українським водіями, які з 6 листопада не можуть виїхати з Польщі через страйк місцевих перевізників.
Водій КТЗ Медичий огляд, інструктаж, робота та відпочинок — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»
У водіїв у зв’язку з блокуванням кордону немає можливості дотримуватися режиму праці та відпочинку, тому від них надходили питання, чи буде Укртрансбезпека штрафувати за порушення, яке виникло не з вини водія.
«У випадку відсутності можливості дотримання режиму праці та відпочинку або перерваної паузи на відпочинок, водій повинен:
- зробити роздруківку тахографу, на якій написати причину, що призвела до порушення (відповідно до статті 9 ЄУТР);
- після того, як зроблено запис на роздруківці тахографу, водій має знайти найближче безпечне місце для відпочинку та здійснити перерву на той час, який потрібно.
Оцінка професійного ризику для водія кар’єрного автотранспорту. Застосовуємо комбінацію методів HAZOР і FMEA — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»
У випадку здійснення усіх вищенаведених дій, Укртрансбезпека не буде застосовувати до водіїв штрафних санкцій», — пояснили там.
Джерело: СУДОВО-ЮРИДИЧНА ГАЗЕТА
АУДИТ ОХОРОНИ ПРАЦІ — незалежна комплексна перевірка підприємства на відповідність законодавству України
Процедура аудиту необхідна насамперед керівникові компанії, щоб:
✔ знати реальний стан справ на підприємстві щодо питань з ОП;
✔ виявити слабкі сторони системи охорони праці;
✔ підготуватися до перевірки контролюючих органів;
✔ запобігти ризикам та зберегти життя і здоров’я працівників.