Чи можна працівникам електротехнічної промисловості замінити один вид спеціального одягу та спеціального взуття на інший більш зручний?


Чи можна працівникам електротехнічної промисловості замінити один вид спеціального одягу та спеціального взуття на інший більш зручний?

Мінімальними вимогами безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (наказ Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018  № 1804; далі — Мінімальні вимоги) визначено, що для забезпечення безпеки та захисту здоров’я працівників роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання (забезпечення працездатності та належного гігієнічного стану) ЗІЗ з урахуванням вимог пункту 4 розділу І цих Мінімальних вимог.

Засоби індивідуального захисту — завітайте в магазин проєкту «Охорона праці і пожежна безпека»

Також Мінімальними вимогами передбачено, що в окремих випадках, враховуючи особливості виробництва, роботодавець може за погодженням з профспілковою організацією підприємства (уповноваженою найманими працівниками особою з питань охорони праці за відсутності профспілок) замінювати: комбінезон на костюм і навпаки; костюм – напівкомбінезоном з сорочкою (блузою) або сарафаном з блузою; костюм з сукна на костюм з вогнезахисним або кислотозахисним просоченням, костюм брезентовий на костюм з вогнезахисним або водовідштовхувальним просоченням; черевики (напівчоботи) шкіряні на чоботи гумові і навпаки, черевики (напівчоботи) на чоботи і навпаки, валянки на чоботи і навпаки.

 

Читайте також: Особливості державного ринкового нагляду щодо ЗІЗ

У разі заміни одних видів спеціального одягу та спеціального взуття на інші не мають погіршуватись їх захисні властивості та умови праці для користувача.

Читайте також: Як обрати безпечні засоби індивідуального захисту, що підпадають під дію Технічного регламенту ЗІЗ: рекомендації Держпраці

Джерело: Управління Держпраці


АУДИТ ОХОРОНИ ПРАЦІ — незалежна комплексна перевірка підприємства на відповідність законодавству України

Процедура аудиту необхідна насамперед керівникові компанії, щоб:

✔ знати реальний стан справ на підприємстві щодо питань з ОП;

✔ виявити слабкі сторони системи охорони праці;

✔ підготуватися до перевірки контролюючих органів;

✔ запобігти ризикам та зберегти життя і здоров’я працівників.

0 (800) 219-977(067) 317-58-86
podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


З 1 листопада 2024 року спеціальність «Охорона праці» повернулася у вищі навчальні заклади України
Кабінет Міністрів України постановою від 30.08.2024 № 1021 «Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється ...
Як розробити інструкцію з ОП для оператора-гальваніка автоматичних та напівавтоматичних ліній
Дія такої інструкції має поширюватися на працівників підприємства, які працюють на посаді «оператор-гальванік автоматичних та напівавтоматичних ліній» (далі — оператор). ...