Нові правила роботи баз відпочинку, санаторіїв та хостелів під час карантину


Нові правила роботи баз відпочинку, санаторіїв та хостелів під час карантину

Міністерство охорони здоров’я постановою від 06.06.2020 р. № 36 затвердило Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в закладах, що надають послуги з розміщення на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19).

Вони розроблені для колективних засобів розміщення (окрім готелів та аналогічних засобів розміщення), в тому числі баз відпочинку, майданчиків для кемпінгу, хостелів, оздоровчих таборів, таборів праці та відпочинку (крім дитячих закладів оздоровлення та відпочинку), санаторіїв і пансіонатів та повинні враховуватися суб’єктами господарювання з метою запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення СОVID-19.

Основні вимоги

  1. У закладах повинна бути визначена відповідальна особа, яка проводить температурний скринінг безконтактним методом усім працівникам перед початком робочої зміни.
     
  2. На вході до закладу або окремих його приміщень, необхідно:
    • розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19;
    • організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілового спирту та понад 70% для етилового спирту.
      Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, вказівник тощо).
       
  3. Допуск відвідувачів та перебування в приміщенні у місцях спільного користування (поза номером) дозволяється лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобній), так, щоб були покриті ніс та рот.
     
  4. Адміністрація закладу не допускає черг в місцях можливого скупчення відвідувачів. В місцях потенційного скупчення відвідувачів повинно бути нанесене відповідне тимчасове маркування для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 метри.
    Для уникнення черг при реєстрації поселення рекомендовано передбачити можливість попередньої онлайн-реєстрації відвідувачів.
    На рецепції закладу встановлюється захисний екран між персоналом та відвідувачами. У разі неможливості встановлення захисного екрану, персонал повинен бути одягнений в захисний щиток або окуляри.
     
  5. За наявності в закладі пляжної зони необхідно провести розміщення пляжного обладнання (шезлонгів, роздягальнь, ногомийок тощо) з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
     
  6. Адміністрація закладу повинна забезпечити:
    • наявність щонайменше п’ятиденного запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками (респіратори або медичні маски, в тому числі саморобні, захисні рукавички);
    • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах номерів та санвузлах загального користування. Використання багаторазових рушників заборонено (окрім персональних в номерах);
    • вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
    • дезінфекцію поверхонь з якими контактують відвідувачі, у всіх громадських та службових зонах (стійка реєстрації, столи, стільці, ручки дверей, кнопки ліфтів, роздягальні, сходи тощо) кожні 3–4 години, повторювати процедуру у будь-який час при забрудненні;
    • централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери/урни з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією,
    • розміщення додаткових контейнерів/урн для засобів індивідуального захисту, паперових серветок в місцях загального користування (холах, коридорах тощо);
    • обмеження масових зборів працівників в закритих приміщеннях.
    • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику.
       
  7. Працівники закладу зобов’язані:
    • регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу за 3 години, та після відвідування
    • утримуватися від контакту з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань,
    • самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Постанова набрала чинності з 10 червня 2020 року.

Джерело: Дебет-Кредит

Матеріали до теми


Про реалізацію прав працівників на безпечні умови праці
Систематичний і достовірний збір даних про стан охорони праці і травматизм на виробництві є об’єктивним підґрунтям для здійснення аналізу всіх ...
Щодо безпеки праці на підприємстві з постачання теплової енергії
Фахівцями Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці було проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з працівниками теплопостачального підприємства після закінчення опалювального ...