Хто на підприємстві має займатися організацією медоглядів працівників?


Хто на підприємстві має займатися організацією медоглядів працівників?

Відповідальність за організацію медичних оглядів працівників підприємства нормативні документи покладають на його посадових осіб, визначених наказом роботодавця.

Зокрема, проведення попередніх медоглядів працівників Правила проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України 23 липня 2002 р. № 280, покладають на службу кадрів (персоналу) підприємства.

Натомість проведення періодичних медоглядів Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246, покладає на службу охорони праці підприємства.

Анатолій Стовбун,
головний спеціаліст — довірений лікар Департаменту охорони праці Федерації профспілок України,
кандидат медичних наук, член редколегії журналу «Охорона праці і пожежна безпека»