Віталій Тимошенко — вітчизняний науковець та практик, більше ніж 5 років спеціалізується на розвитку людського потенціалу, вдосконалення процесів підвищення кваліфікації, перепідготовки кадрів, підвищення технологічності цих процесів. Автор власної унікальної методики управління кадрами, що значно покращує всі існуючі процеси.
У своїх дослідженнях Віталій прийшов до висновку, що старі бізнес-моделі продемонстрували свою неефективність і зараз настала нова епоха.
Пандемія COVID-19 змінила бізнес-процеси на підприємствах:
- компаніям довелося скорочувати операційні витрати на навчання;
- розпочали використовувати LМS-платформи для підвищення мотивації персоналу до навчання та розвитку на 80%;
- ключовою компетенцією керівника стала здатність імплементації автоматизації у всі бізнес-процеси.
Одна з необхідних умов стабільного функціонування підприємства — ефективна система охорони праці. А під час пандемії питання гарантування безпечної роботи виходять на перший план, адже робоче середовище має бути безпечним, а питання культури безпеки виходить на новий рівень. Оскільки, для сталого розвитку підприємства, традиційні підходи в питанні організації роботи та процедури дотримання охорони праці в умовах пандемії COVID-19 виявилися неефективними, та треба було перелаштувати важливі бізнес-процеси, саме цифрова трансформація надала змогу підприємствам:
а) перейти на нову форму управління, оскільки став можливим доступ до інформації з будь-якого девайса та навіть куточка світу;
б) максимально зручно працювати під час карантинних обмежень, для мінімізації поширення COVID-19.
Наприклад, з початку поширення пандемії COVID-19 велика кількість підприємств обрала саме цифрову трансформацію, як інструмент, що допоміг їм не збанкрутувати, адже вони продовжували працювати (до того ж зекономили на сплаті оренди, опаленні приміщень, перевезеннях до місця роботи тощо), а головне — зберегти здоров’я та життя працівників.
Проаналізувавши виклики та можливості сучасності, Віталій ще раз отримав підтвердження, що бізнес не зможе існувати без інноваційного розвитку, і не лише дохід, а й безпека працівників підприємства, в умовах COVID-19 виходять на перший план, і тут без впровадження процесів цифрової трансформації, як інструменту маркетингової комунікативної політики підприємства, не обійтися.
Віталій розробив унікальну авторську методику, що допомагає компаніям навчати, розвивати, мотивувати та утримувати працівників на 40% ефективніше, ніж інші рішення. Його наукове обґрунтування існування проблем у менеджменті сучасного бізнесу та необхідності зміни підходів до навчання та мотивації персоналу, підтверджене рекомендаціями та підтримкою від провідних заслужених вітчизняних науковців, а також публікаціями в профільних міжнародних наукових виданнях, таких як Актуальні проблеми економіки (Україна), Věda a perspektivy (Чехія), Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal (Україна-Польща) та інші.
Сьогодні кожен охочий може скористатися напрацюваннями Віталія і на діяльності власного підприємства переконатися в ефективності запропонованих ним продуктів. Наразі 47 компаній з 5 країн світу використовують авторську методику Віталія та здійснюють навчання, розвиток та утримання понад 25 000 своїх співробітників, адже цифрова трансформація — це перехід від експериментування до активного масштабування. Серед них компанії з 7 різних галузей, таких, як банки (HomeCredit Bank), IT-компанії (Vaimo Ukraine, AB-soft, SK group), медичні центри (INVIVO), виробництво (Centravis, Балакком, АГРІІ, SMK), логістичні центри та перевізники (Delivery Group, Viatec, SELM-agro, Fozzy group) тощо.
Зокрема, компанія «Intercars» — найбільший дистриб’ютор автозапчастин в Центральній та Східній Європі, зіштовхнулася з проблемами мінімізації кадрового резерву та часу навчання персоналу; з питанням контролю проходження навчання працівниками та створення сховища бази знань. Завдяки запропонованим Віталієм рішенням, було розроблено інструкції для співробітників і систему мотивації персоналу; створено автоматизований онбординг для працівників.
Уже після впровадження авторського продукту Віталія, з’явилася звітність за результатами навчання; збільшилася ефективність навчання у 3 рази та продуктивність роботи працівників. Також методику Віталія було рекомендовано до застосування і в філіях компанії в інших країнах.
Компанія SMK (лідер виробництва ковбас та м’ясних делікатесів) мала такі проблеми, як різні стандарти на точках (магазинах) та проблеми з доставлянням і засвоєнням нових положень та процесів компанії, відтік клієнтів зважаючи на некваліфіковане обслуговування.
Проаналізувавши всю отриману від підприємства інформацію, Віталій запропонував такі рішення: створити автоматизований онбординг для продавців; організувати курси підвищення кваліфікації менеджменту; створити єдину базу знань із перевіркою засвоєння нової інформації.
Завдяки правильним та вчасно прийнятим рішенням, після застосування продукту Віталія, на 30–50% скоротився час введення нового продавця; на 100% зекономлено гроші на друковані матеріали з онбордингу та офлайн відрядження для навчання; на 70% зменшена кількість скарг на обслуговування.
Глобальні компанії відзначають, що трансформація бізнесу через пандемію призвела до радикальної зміни підходів, як до роботи з людським капіталом, так і до зміни необхідних навичок співробітників. Уже сьогодні масово відбувається прискорення фокусної диджиталізації. Бізнесу потрібні люди, які можуть впроваджувати в компаніях цифрові технології, працювати в цифровому форматі один з одним, з клієнтами й постачальниками, створювати додану вартість.
Підприємства, які запроваджують цифрові рішення, зокрема, авторський продукт Віталія, мають більшу стійкість до ризиків та наближують власну діяльність до європейських стандартів, що дозволяє їм залишатися конкурентоспроможними на ринку. Якщо ж цього не врахувати — підприємства просто перетворюються на аутсайдерів.
Світлана Гриценко
smartexpert.net