Як подати в електронному вигляді заяву-розрахунок і повідомлення про виплату коштів застрахованим особам?


Як подати в електронному вигляді заяву-розрахунок і повідомлення про виплату коштів застрахованим особам?

З 01 жовтня 2018 року набрала чинності постанова правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 року № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України», відповідно до якої у страхувальника з’явилася додаткова можливість надсилати заяву-розрахунок для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві, а також повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) до Фонду соціального страхування України.

Для подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням ЕЦП страхувальник повинен укласти договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України (далі – Договір) з робочим органом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (взірці Договору у форматі DOC та PDF можна завантажити за посиланнями):

pdf-формат | MS Word-формат

Для укладання Договору страхувальнику необхідно звернутись до відділення управління за місцезнаходженням страхувальника.

Спосіб подання документа визначається страхувальником на добровільних засадах. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на папері. Водночас залишається можливість подавати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у паперовому вигляді особисто до Фонду соціального страхування України.

Дія Договору поширюється на такі електронні документи:

  • звіт Ф4 Фонду соціального страхування з тимчасовою втрати працездатності за формою згідно із Порядком формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 року №4;
  • заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 року № 12.

Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальник вибирає самостійно (M.e.doc, Соната тощо). Додатково повідомляємо, що в перспективі Фонд планує запровадити електронні кабінети страхувальника та застрахованої особи.

Джерело: Управління виконавчої дирекції ФССУ в Закарпатській області

Матеріали до теми


Як розробити інструкцію з ОП для оператора-гальваніка автоматичних та напівавтоматичних ліній
Дія такої інструкції має поширюватися на працівників підприємства, які працюють на посаді «оператор-гальванік автоматичних та напівавтоматичних ліній» (далі — оператор). ...
Зразок складання Правил внутрішнього трудового розпорядку
У попередній публікації «Правила внутрішнього трудового розпорядку: вимоги та порядок прийняття» ми детально розглянули вимоги щодо складання ПВТР, навели перелік положень, які ...