Які особливості організації роботи служби охорони праці на підприємстві?


Які особливості організації роботи служби охорони праці на підприємстві?

Робота служби охорони праці підприємства повинна здійснюватись відповідно до плану роботи та графіків обстежень, затверджених роботодавцем.

Робочі місця працівників служби охорони праці мають розміщуватись (як правило) в окремому приміщенні, забезпечуватись належною оргтехнікою, технічними засобами зв’язку і бути зручними для приймання відвідувачів.

Для проведення навчання, інструктажів, семінарів, лекцій, виставок може створюватись кабінет з охорони праці.

Роботодавець забезпечує стимулювання ефективної роботи працівників служби охорони праці.

Працівники служби охорони праці не можуть залучатися до виконання функцій і завдань, не передбачених Законом України «Про охорону праці», Типовим положенням про службу охорони праці та системою управління охороною праці на підприємстві.

Служба охорони праці взаємодіє з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності — з уповноваженими найманими працівниками особами з питань охорони праці.

Джерело: Управління Держпраці

Матеріали до теми


З чого почати роботу спеціалісту з ОП в новій юрособі: розповідаємо покроково
Наше життя не стоїть на місці: більшість процесів як у суспільному, так і у виробничому середовищі безупинно та стрімко розвиваються. ...
Захист працівників під час роботи з екранними пристроями
Роботодавець повинен: поінформувати працівників під розписку про умови праці та наявність на їх робочих місцях небезпечних та шкідливих виробничих факторів ...
Попередження виробничого травматизму: основні моменти
Попередження виробничого травматизму здебільшого залежить від свідомості кожного працівника. Роботодавець повинен дбати про тих людей, які працюють на нього. Інформувати ...