«Я хочу жити саме ТАК!». Конкурс соціальної реклами стартував!


1 січня  розпочався Всеукраїнський конкурс соціальної реклами «Я хочу жити саме ТАК!», учасниками якого можуть стати молоді люди   віком від 15 до 35 років.

Організатором конкурсу є журнал «Довідник кадровика» видавничого дому «МЕДІА-ПРО», який продовжив традицію реалізації соціальних проектів, започатковану минулого року.

Конкурс проводиться за офіційної підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства екології та природних ресурсів, Міністерства в справах сім’ї і молоді АР Крим, Головного управління у справах сім’ї та молоді КМДА, більшості обласних державних адміністрацій.

Призовим партнером конкурсу, що надає 5 грошових премій по 8 тисяч гривень переможцям у кожній з п’яти конкурсних тем, стала компанія “NATALI BOLGAR” – велика виробнича компанія, що має багаторічний стаж роботи з виробництва ексклюзивного жіночого класичного одягу, який вигідно поєднує в собі високу якість і прийнятність цін і відповідає широкому спектру смакових переваг сучасних жінок. Одяг реалізується у власній мережі магазинів у столиці та регіонах.

«Довідник кадровика» не випадково приділяє увагу соціальним проектам. Адже аудиторія журналу – спеціалісти, що працюють з персоналом підприємств. Але ж працівники  насамперед люди. І хто, як не кадровики, знають про його радості й біди, проблеми і професійні успіхи. Про те, якого життя хоче кожен з них…

Чи стануть наші діти, молодь здоровими, життєрадісними, професійними членами суспільства? Чи вважатимуть головними цінностями сім’ю, турботу про близьких? Чи зростатимуть їхні нащадки в безпечних екологічних умовах? Усе це залежить від кожного з нас. Від того, чи достатньо зусиль ми докладемо до виховання майбутніх поколінь співвітчизників.

Саме тому конкурсними темами для соціальної реклами обрано такі:

  1. «Гарна освіта сьогодні – справжній професіонал завтра» – тема пропаганди якісної і доступної освіти для кожного громадянина, професіоналізму в усіх галузях життя країни як гарантії міцної і сильної держави.
  2. «Чиста планета починається із кожного з нас» – тема збереження екології, захисту навколишнього середовища.
  3. «Українці – нація здорових людей» – тема присвячена здоровому способу життя, боротьбі з курінням, алкоголізмом, наркоманією, правопорушеннями, пристрастю до азартних ігор.
  4. «Розумне суспільство проти насильства…» – охоплює весь спектр питань, пов’язаних із застосуванням фізичної сили чи різного роду погроз стосовно дітей, підлітків, молоді для нав’язування своєї волі.
  5. «Моя сім’я – моє багатство» – тема, яка сприяє орієнтації молоді на створення сім’ї, народження дітей, популяризацію сімейних цінностей у молодіжному середовищі, взаємозв’язок поколінь.

Тож запрошуємо талановиту молодь до участі у конкурсі!

Надсилайте роботи на адресу: Київ, вул. М. Раскової, 11 корп. «А», а/с 185 з поміткою: «Організаційний комітет Конкурсу «Я хочу жити саме ТАК!».

Детальніше про умови участі в конкурсі , а також Положення про Всеукраїнський конкурс соціальної реклами «Я хочу жити саме ТАК!»

Бажаємо успіху!

kadrovik.ua