У який термін роботодавець повинен повідомити робочий орган Фонду соцстрахування про нещасний випадок?


У який термін роботодавець повинен повідомити робочий орган Фонду соцстрахування про нещасний випадок?

Згідно з пунктом 10 Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1232, роботодавець, одержавши повідомлення про нещасний випадок (крім випадків, передбачених пунктом 37 цього Порядку), зобов’язаний протягом однієї години передати з використанням засобів зв’язку та протягом доби на паперовому носії повідомлення про нещасний випадок згідно з додатком 2 Фондові за місцезнаходженням підприємства, на якому стався нещасний випадок.

Про груповий нещасний випадок, нещасний випадок з смертельним наслідком, нещасний випадок, що спричинив тяжкі наслідки, випадок смерті або зникнення працівника під час виконання трудових (посадових) обов’язків роботодавець зобов’язаний протягом однієї години повідомити з використанням засобів зв’язку та протягом трьох годин подати на паперовому носії повідомлення згідно з додатком 2.

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека» за матеріалами Фонду соціального страхування України

Матеріали до теми


У двох областях запровадили аварійні графіки відключення світла
Тисячі споживачів залишилися без електроенергії. Сьогодні, 28 жовтня, кілька черг відключили у Сумській та Полтавській областях. У “Сумиобленерго” повідомили, що ...