У Києві обговорили розвиток української інфраструктури на ІІІ Українському інфраструктурному форумі


У Києві обговорили розвиток української інфраструктури на ІІІ Українському інфраструктурному форумі

19 квітня 2018 року у Києві відбувся ІII «Український інфраструктурний форум» – найбільший форум в Україні з фокусом на залучення інвестицій в інфраструктурний сектор.

Організатор Форуму A7 CONFERENCES. Партнер сонячної енергетики RENTECHNO. Партнер – Лемтранс. Юридичний Авіа Партнер – Ecovis. Офiцiйний перевізник – Turkish Airlines. Партнер ділових поїздок – AirLife. Інвестиційний партнер – A7 CAPITAL.

Інформаційний партнер – журнал «Охорона праці і пожежна безпека».

Основний акцент Українського інфраструктурного форуму – це інвестиційні можливості локального ринку інфраструктури. Цього року пройшов вже третій форум, який став найбільшим заходом в Україні, що об’єднав більше як 250 учасників, 132 представника медіа та 30 спікерів. Нагальні питання української інфраструктури, проблемні моменти та здобутки обговорювали на Українському інфраструктурному форумі.

Перша і основна сесія Форуму присвячена інвестиціям. Основною метою Форуму є привернення уваги міжнародних інвесторів до українських інфраструктурних проектів. Марія Барабаш, Президент A7 GROUP,  Співзасновниця Спілки українських підприємців, розповіла про те, наскільки інфраструктура є пріоритетною для інвесторів: “Я вірю, що Україна є тим правильним місцем, правильним часом і правильними людьми, з якими потрібно працювати і інвестувати в Україну. Тому місією компанії A7 GROUP є промоція інтересів України за кордоном. Ми задумали цей форум для привернення інтересу до України з боку іноземних інвесторів та іноземних партнерів. Я дуже вдячна, що ми кожного року збираємося і нас стає все більше!”.

Також обговорювали повітряний транспорт, залізничний та приміський транспорт, а також логістикою в Україні. Володимир Мезенцев, Генеральний директор, Лемтранс, зазначив: “Якщо дотримуватися логіки реформи, треба дати чітку відповідь на питання про лібералізацію ринку тяги. «Укрзалізниці» необхідно швидше відкривати ринки для приватних інвесторів. Треба розуміти, що поява сьогодні приватної тяги – не самоціль, а лише засіб покращення перевізного процесу. Адже кожна невивезена тонна вантажу – це втрати залізниць, вантажовідправників, операторів і втрати економіки України”.

Славомір Новак, В.о. Голови, Державне агентство автомобільних доріг України: «За півтора року ми запровадили ряд системних змін, які дозволяють розвиватися галузі. Ми втілюємо у життя дві фундаментальні реформи дорожньої галузі. По-перше, це децентралізація. З 1 січня на плечі ОДА та губернаторів ми передали 120 тис. кілометрів доріг. На центральному рівні залишилось 50 тис. кілометрів. Реформу треба продовжувати. Друга реформа – це дорожній фонд. Це європейський стандарт, який тут почав працювати з 1 січня 2018 року.»

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека».

Матеріали до теми


Група компаній «Новатор» запрошує на традиційний 14-й Всеукраїнський семінар з охорони праці
Шановні керівники і спеціалісти, запрошуємо взяти участь у традиційному 14-му Всеукраїнському семінарі з охорони праці на тему «Безпека 2.0: Зміни ...
Щорічний міжнародний київський Форум «Smart Building» 24-25 травня (Національний центр «Український Дім»)
Міжнародний Форум Smart Building відбудеться вже вшосте. І тематика цього року буде присвячена не тільки впровадженню та розвитку технологій у містах, ...
Цифрова трансформація в умовах пандемії COVID-19: скористайтеся унікальною методикою, щоб захистити підприємство та працівників
Віталій Тимошенко — вітчизняний науковець та практик, більше ніж 5 років спеціалізується на розвитку людського потенціалу, вдосконалення процесів підвищення кваліфікації, перепідготовки ...