У кінці року набирає чинності Зміна № 1 до ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування


У кінці року набирає чинності Зміна № 1 до ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування

З 1 грудня 2024 року набирають чинностi зміни до будівельних норм для споруд транспорту – ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування. Зміна № 1.

Мета. Зміна № 1 до ДБН В.2.3-14:2006 націлена на розвиток та удосконалення нормативно-технічної бази дорожнього господарства щодо проєктування мостів і труб та дасть можливість використовувати розширений перелік арматури, зокрема із врахуванням міжнародного досвіду, для будівництва конструктивних елементів залізобетонних мостів.

Осучаснення. Зазначена зміна врахує дані останніх досліджень металевої арматури, яку виготовляють відповідно до ДСТУ 3760:2019 «Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови», ДСТУ 9130:2021 «Прокат гарячекатаний з арматурної сталі для залізобетонних конструкцій. Технічні умови», ДСТУ EN 10080:2009 «Cталь для армування бетону. Зварювана арматурна сталь. Загальні технічні умови (EN 10080:2005, IDT)».

Читайте також: Видача наряд-допуску для виконання робіт на висоті: дбаємо про безпеку

Державні будівельні норми:

  • ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування
  • ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування. Зміна № 1
  • ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проєктування. Зі Зміною № 1

Засоби захисту під час роботи на висоті — надійна страховка від падіння — читайте в журналі «Охорона праці і пожежна безпека»

Джерело: БУДСТАНДАРТ

Посібник «Організація охорони праці від А до Я Покроковий алгоритм дій, підводні камені, рекомендації експерта»

Матеріали до теми