Безпека праці на громадському транспорті. Приймаємо водія


Безпека праці на громадському транспорті. Приймаємо водія

Громадський транспорт — мережа пасажирського транспорту, що обслуговує широкий загал, на противагу приватному транспорту. Громадський транспорт — це автобус, тролейбус, метро, трамвай та інший транспорт.

Згідно з Правилами охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженими наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 9 липня 2012 р. № 964 (далі — Правила охорони праці), робоче місце та кабіна водія повинні задовольняти загальні вимоги, що передбачаються дл я кабіни водія автомобільного транспорту.

Обладнання та укомплектованість автомобілів, причепів, напі впричепів усіх типів, марок, призначень, а також всіх механічних засобів з робочим об’ємом циліндрів більше 50 см3, що перебувають в експлуа тації, повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху (ПДР) (постанова Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306), інструкціям заводів-виробників, а також Правилам охорони праці.

У статті «Безпека праці на громадському транспорті. Водій» читайте докладніше про те:
1. Як обладнати робоче місце водія, основні вимоги
2. Нюанси комплектації транспорту при відправленні в рейс
3. Вимоги до салону та яке оснащення передбачене для безпеки пасажирів

Вимоги до робочого місця водія громадського транспорту
До робочого місця водія транспортного засобу громадського транспорту (автомобіля) встановлюються такі вимоги:
• огородження робочого місця водія в салоні легкового автомобіля-таксі (захисний екран)
та автобуса, якщо воно передбачено, повинно бути у справному стані;
• вітрове та бокове скло не повинно мати тріщин та затемнень, не допускається використовувати додаткові предмети або наносити покриття, що обмежують оглядовість з місця водія, погіршують прозорість скла;
• бокове скло повинно плавно пересуватися від руки або склопідйомних механізмів;

Повна версія статті — в рубриці «Безпека праці на громадському транспорті. Водій» журналу «Охорона праці і пожежна безпека» №7, 2018.
Автор — експерт з питань права Фелікс Слободян.

Переконайтеся, що ви передплатили журнал і вся необхідна інформація є під рукою!

Матеріали до теми


З 1 листопада 2024 року спеціальність «Охорона праці» повернулася у вищі навчальні заклади України
Кабінет Міністрів України постановою від 30.08.2024 № 1021 «Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється ...
Як розробити інструкцію з ОП для оператора-гальваніка автоматичних та напівавтоматичних ліній
Дія такої інструкції має поширюватися на працівників підприємства, які працюють на посаді «оператор-гальванік автоматичних та напівавтоматичних ліній» (далі — оператор). ...