14:04 18.05.2020
Служба охорони праці створена для організації виконання правових, організаційно-технічних, санітарно гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням і аваріям у процесі праці, проходження служби та під час виконання завдань за призначенням працівників та осіб рядового і начальницького складу.
Основні завдання служби охорони праці:
- Організація проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних факторів в умовах карантину, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю та здоров’ю працівників.
- Вивчення та сприяння впровадженню у виробництво досягнень науки і техніки, прогресивних і безпечних технологій, сучасних засобів колективного та індивідуального захисту працівників, які допоможуть уникнути зараження інфекцією.
- Контроль за додержанням працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, положень (за наявності) галузевої угоди, розділу «Охорона праці», колективного договору та актів з охорони праці, що діють у межах підприємства.
- Інформування і надання роз’яснень працівникам підприємства з питань охорони праці щодо актуальних під час карантину питань.
- Проведення з працівниками інструктажів з охорони праці.
- Участь у складанні санітарно-гігієнічної характеристики умов праці працівників, які проходять обстеження щодо наявності професійних захворювань (отруєнь), проведенні внутрішнього аудиту охорони праці та атестації робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці.
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності — з уповноваженими найманими працівниками особами з питань охорони праці для вирішення актуальних питань під час карантину.