Кабмін скасував понад 200 регуляторних актів


Кабмін скасував понад 200 регуляторних актів

Уряд ухвалив низку рішень щодо скасування ще 204 інструментів регулювання в різних сферах. Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання Кабінету Міністрів. За його словами, скасовано 150 регуляторних інструментів у сфері медицини та санітарного контролю, 15 інструментів у сферах охорони праці, торгівлі, будівництва та пожежної безпеки, а також 22 інструменти, які стосуються правоохоронної діяльності, довкілля, агропромислового комплексу та інших сфер.

«Тепер не потрібно буде оформлювати погодження проєкту перепрофілювання підприємства, отримувати санітарний паспорт на транспорт, брати висновок про можливість будівництва оздоровчого закладу тощо. Економічний ефект ухвалених сьогодні рішень складе понад 600 млн грн», — підкреслив Денис Шмигаль.

Прем’єр додав, що у ближчих планах передбачено скасування ще понад сотні регуляторних інструментів, більшість з яких знаходяться у сфері компетенції Міндовкілля, МОЗ та Мінекономіки.

«Уряд скасував одразу понад 200 інструментів – дозволи, висновки, погодження, паспорти тощо, що втратили свою актуальність та обтяжували роботу бізнесу. Це майже 45% із загальної кількості інструментів, які запропонувала скасувати Міжвідомча робоча група з дерегуляції за підсумками перегляду регуляторного поля», – зазначила перша віцепрем’єрка – міністерка економіки Юлія Свириденко.

Телефонна консультація з охорони праці і пожежної безпеки
Для довідок: 0 (800) 21 99 77E-mail: info@mediapro.com.ua

У Мінекономіки вказали, що рішення КМУ скасовує такі інструменти, як: 

  • Дозвіл органів державної санітарно-епідеміологічної служби на продаж продукції за межами закладів (підприємств). 
  • Санітарний паспорт на транспорт. 
  • Висновок про можливість будівництва оздоровчого закладу. 
  • Погодження на завезення птахопродукції в Україну. 
  • Дозвіл на виробництво нових асортиментних груп чи видів продукції парфумерно-косметичної промисловості. 
  • Погодження проєкту перепрофілювання підприємства. 
  • Дозвіл на введення в експлуатацію щойно збудованих та існуючих перукарень після проведення в них ремонту чи робіт по реконструкції приміщень та ін.

Добірка основних документів з охорони праці і пожежної безпеки для підприємства
Для довідок: 0 (800) 21 99 77 • E-mail: info@mediapro.com.ua

Джерело: Бухгалтер.ua

Вебінар «Аудит безпеки праці: від перевірки до ефективної системи»

Матеріали до теми


Робота на відкритому повітрі влітку: як уникнути теплового стресу
Тривала дія високих температур на робочому місці — це не просто дискомфорт, а серйозний ризик для життя і здоров’я працівників. ...
Бізнесу компенсовано 246 мільйонів гривень за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю
З початку запуску програми (серпень 2023 року) понад 2900 роботодавців отримали від Державної служби зайнятості 246 мільйонів гривень компенсацій за ...
Дії персоналу на виробництві під час оповіщення повітряної тривоги
Керівник зобов’язаний видати наказ «Про дії працівників та відвідувачів під час сигналу оповіщення повітряної тривоги», в якому затверджено алгоритм дій ...
Як оплачується працівникам час перебування в укритті під час повітряної тривоги?
Якщо працівник перебуває в укритті під час повітряної тривоги та не має можливості продовжувати там свою роботу, то, відповідно до ...