Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»
Отримувати новини

Новини

Повернутися до переліку новин

Які пошкодження автонавантажувача вимагають його тимчасового виведення з експлуатації?

Експлуатація навантажувачів регламентується правилами охорони праці під час експлуатації навантажувачів НПАОП 0.00-1.83-18. При цьому суб’єкт господарювання повинен призначити працівниками відповідального за технічний стан навантажувача, дата та номер наказу повинна бути внесена до паспорта навантажувача.

Відповідно до пункту 20 розділу V вищевказаних правил, не допускається експлуатація навантажувача за наявності таких пошкоджень і несправностей:

  • тріщини та деформації в рамі шасі навантажувача, рамах вантажопідіймача, каретці та вилах;
  • відсутній один із болтів на кронштейні кріплення рами вантажопідіймача до рами шасі навантажувача;
  • відсутній стопорний гвинт або контргайка кріплення пальця, що з’єднує шток гідроциліндра нахилу з рамою вантажопідіймача;
  • витікання робочої рідини з гідросистеми навантажувача;
  • наявність повітря в гідросистемі;
  • падіння тиску робочої рідини в гідросистемі нижче від норми;
  • робоче гальмо не забезпечує ефективного гальмування навантажувача або рівномірного загальмування коліс однієї осі;
  • порушено герметичність системи пневматичних гальм, що призводить до падіння тиску повітря в пневмосистемі (коли двигун навантажувача не працює) більш ніж на 0,1 МПа/год;
  • не працює манометр системи пневматичних гальм;
  • компресор не забезпечує встановленого тиску повітря в системі пневматичних гальм;
  • витікання робочої рідини з гідравлічної системи гальм;
  • стоянкове гальмо не втримує навантажувач незалежно від завантаження на найбільшому ухилі, зазначеному виробником в експлуатаційних документах протягом 5 хвилин;
  • люфт кермового колеса перевищує 20° від положення кермового колеса, відповідно до положення керованих коліс під час руху навантажувача прямо (для навантажувачів покращеної прохідності люфт кермового колеса має бути не більше ніж 25°);
  • незакріплені, незашплінтовані, від’єднані або пошкоджені деталі кермового керування;
  • несправний гідропідсилювач кермового керування;
  • колесо ненадійно закріплене на маточині;
  • протектор шини має висоту рисунка протектора меншу, ніж визначено вимогами чинного законодавства;
  • шина має наскрізне пошкодження або розрив ниток корду;
  • підтікає паливо із системи живлення двигуна;
  • несправний або відсутній глушник;
  • не вимикаються або мимовільно вимикаються передачі;
  • пошкоджений або вібрує карданний вал;
  • загазованість у кабіні водія;
  • уміст шкідливих речовин у відпрацьованих газах або їхня димність перевищують установлені норми;
  • несправність або відсутність передбачених виробником зовнішніх світлових приладів;
  • відсутнє дзеркало заднього виду;
  • несправність звукового сигнала;
  • несправність замків дверей кабіни;
  • несправність нагрівача повітря кабіни в зимовий час;
  • відсутність медичної аптечки, упорних колодок (не менше ніж 2 шт.), вогнегасника (для автонавантажувачів та штабелеукладачів із ДВЗ) або знака аварійної зупинки;
  • відсутність талона про проходження обов’язкового технічного контролю (технічного огляду).

Водій навантажувача після роботи також повинен, інформувати працівника, відповідального за технічний стан навантажувачів, про виявлені під час роботи несправності та пошкодження.

Джерело: Управління Держпраці



Розсилка новин