Як правильно організувати роботу охоронця з точки зору охорони праці?


Як правильно організувати роботу охоронця з точки зору охорони праці?

Охорона майна — діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього (ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 р. № 4616-VI).

Охоронники є на більшості підприємств.

  • Як правильно організувати роботу охоронника з точки зору охорони праці?
  • Які нормативні акти та інструкції потрібно взяти на озброєння, а які вже застаріли?
  • Що в першу чергу  варто контролювати?
На всі ці запитання у статті журналу «Охорона праці і пожежна безпека» № 3, 2018 відповідає наш провідний експерт з охорони праці Микола Федоренко.

Джерело: редакція журналу «Охорона праці і пожежна безпека»

Переконайтеся, що ви передплатили журнал і вся необхідна інформація є під рукою!