Найпоширеніші помилки при заповненні Декларації відповідності


Найпоширеніші помилки при заповненні Декларації відповідності

Процедура реєстрації Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі — Декларація) визначена Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі — Порядок).

Відповідно до ч. 7 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги» та пункту 31 розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 р. № 523-р адміністративна послуга щодо реєстрації Декларації надається через Центр надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП).

Декларація у двох примірниках подається роботодавцем за формою згідно з додатком 8 Порядку особисто чи надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до ЦНАПу.

Найпоширеніші помилки при заповненні Декларації:

  1. Не внесена обов’язкова інформація для заповнення в форму Декларації, зокрема:
    • для юридичної особи: найменування юридичної особи, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по батькові керівника, номер телефону, телефаксу, адреса електронної пошти;
    • для фізичної особи — підприємця: прізвище, ім’я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер телефону, телефаксу, адреса електронної пошти;
    • місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки);
    • найменування виду робіт підвищеної небезпеки та/або машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, тип або марка (за наявності), номер партії, дата виготовлення, країна походження, які виконуються та/або експлуатуються (застосовуються) без отримання відповідного дозволу;
    • кількість робочих місць, у тому числі тих, на яких існує підвищений ризик виникнення травм, будівель і споруд (приміщень), виробничих об’єктів (цехів, дільниць, структурних підрозділів);
    • інформація про наявність договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (найменування страхової компанії, строк дії страхового полісу, номер і дата його видачі);
    • інформація про проведення добровільного аудиту з охорони праці (дата проведення аудиту);
    • прізвище, ім’я та по батькові осіб, які відповідають:
    • за дотриманням вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
    • наявність служби охорони праці;
    • наявність інструкцій про проведення навчання та інструктажу з питань охорони праці;
    • наявність експлуатаційної документації;
    • наявність засобів індивідуального захисту;
    • наявність нормативно-правової та матеріально-технічної бази навчально-методичного забезпечення.
       
  2. Інформація про найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи, які зазначені в Декларації, не відповідають відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
     
  3. Суб’єктами господарювання в Декларації не зазначається місце виконання заявлених робіт підвищеної небезпеки.
     
  4. Суб’єктами господарювання в Декларації надається інформація, яка не відповідає Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно додатку 6 та додатку 7 до Порядку).

Джерело: Управління Держпраці

Матеріали до теми


Деякі корисні документи, якими слід керуватися під час організації заходів з охорони праці
Пропонуємо перелік наказів Державної служби України з питань праці, які слід використовувати, зокрема, під час укладення трудових договорів та організації ...
Перелік документів, які скасовані у листопаді 2023 року
В інформаційних цілях надаємо перелік документів, які скасовані у листопаді 2023 року Будівництво та проєктування ДБН В.2.2-5-97 Будинки та споруди. ...
Дещо про електронний документообіг в системі управління охороною праці
Що впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці на підприємстві відбувається за умови прийняття роботодавцем рішення щодо впровадження електронного ...
Чи завжди під час прийняття на роботу працівники повинні проходити навчання з охорони праці
ЗАПИТАННЯ Чи повинен працівник під час прийняття на інше підприємство проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці, якщо ...