...

Особливості оформлення інструкції з охорони праці


Особливості оформлення інструкції з охорони праці

Відповідно до п. 2.8 Порядку опрацювання і затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 21 грудня 1993 р. № 132 (НПАОП 0.00-6.03-93), та Додатка 4 до Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 29 січня 1998 р. № 9 (НПАОП 0.00-4.15-98), інструкція з охорони праці узгоджується зі службою охорони праці та юрисконсультом, а у разі необхідності її узгоджують з іншими службами, підрозділами й посадовими особами підприємства, перелік яких визначає служба охорони праці. Якщо на підприємстві службу охорони праці не створено, інструкцію узгоджують з посадовою особою, на яку згідно з наказом роботодавця покладено виконання функцій цієї служби.

Інструкції з охорони праці затверджуються наказом роботодавця (п. 2.9 НПАОП 0.00-6.03-93). З дня затвердження вона набирає чинності, якщо інше не передбачено наказом роботодавця. Інструкція має бути введена в дію до впровадження нового технологічного процесу (початку виконання робіт), обладнання чи до початку роботи виробництва.

Відповідно до Додатка 3 до НПАОП 0.00-4.15-98 форма титульного аркуша інструкції з охорони праці, що діє на підприємстві, не передбачає наявність атрибутів затвердження (посади роботодавця, найменування підприємства, номер наказу), які передбачено формою першої сторінки інструкції відповідно до Додатка 4 до НПАОП 0.00-4.15-98.

Микола Федоренко,
головний державний інспектор з охорони праці
Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській обл. і м. Києві

Матеріал надано редакцією журналу «Охорона праці і пожежна безпека»